Redge Technologies, lider technologii OTT i edge computing w Europie Środkowo-Wschodniej, nawiązał współpracę z Media-Press.TV, czołowym dostawcą metadanych TV oraz streamingowych w Europie.
Partnerstwo z Media-Press.TV rozszerza funkcjonalność platformy Redge Media o bogate metadane, wykorzystując maksymalnie ich potencjał. Zapewni to użytkownikom klientów platformy Redge Media niezwykłe doświadczenia w obszarze tzw. content discovery, ułatwiając im znalezienie interesujących treści dostępnych na żywo oraz na żądanie.
Redge Media to kompleksowe i skalowalne rozwiązanie OTT rozwijane od 2007 r. przez Redge Technologies. Platforma zdobyła zaufanie liderów branży, w tym Warner Bros. Discovery, iliad Group, FreeTV (Izrael) oraz TV3 Group (kraje bałtyckie). Składa się z warstwy SDP, obejmującej narzędzia do zarządzania treścią, użytkownikami i usługami w ramach aplikacji dla różnych urządzeń końcowych, a także warstwy VDP, której zadaniem jest przygotowanie strumieni wideo i ich dystrybucja, włączając rozproszony system dystrybucji treści (CDN). Współpraca z Media-Press.TV dostarcza platformie bogate metadane.
Media-Press.TV jest czołowym dostawcą metadanych telewizyjnych i streamingowych w Europie. Dane przygotowywane przez Media-Press.TV docierają do milionów widzów na całym kontynencie dzięki współpracy z lokalnymi i międzynarodowymi operatorami oraz wydawcami, w tym Canal+, Vodafone, Liberty Global, Orange, Sky, Bauer Media, Funke i Telefonica. Kluczową działalnością Media-Press.TV jest zbieranie informacji od nadawców, ich przetwarzanie i wzbogacanie za pomocą międzynarodowych zespołów redakcyjnych oraz zaawansowanych technologii. Końcowy produkt jest dostarczany klientom w specjalnie dostosowanym formacie, odpowiadającym ich indywidualnym wymaganiom.
Bartosz Lewandowicz, Członek Zarządu Media-Press, komentuje: Partnerstwo z Redge Technologies to krok, który wykracza poza nasze dotychczasowe działania. Wierzymy, że ta synergia umożliwi nam dostarczenie naszym klientom dokładnej i rozbudowanej informacji, dzięki której z łatwością odnajdą oni to, co chcieliby zobaczyć.
Przemysław Frasunek, CEO Redge Technologies, stwierdza: Współpraca z Media-Press.TV to kolejny krok w kierunku realizacji naszego celu, jakim jest oferowanie one-stop-shop obejmującego nie tylko technologię, ale także metadane, a w przyszłości — także kontent.