Imperial Tobacco Polska S.A., jeden z największych producentów tytoniowych w kraju, wprowadza na polski rynek kolejny produkt nowej generacji o nazwie „blu bar”.
To innowacyjne urządzenie z kategorii jednorazowych papierosów elektronicznych. Obecnie ”blu bar” sprzedawany jest m.in. w Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech, Czechach, Portugalii i Hiszpanii. Od dzisiaj, 2 października br., e-papieros jest dostępny w sprzedaży detalicznej także dla polskich konsumentów.
Innowacyjne urządzenie z kategorii jednorazowych papierosów elektronicznych ”blu bar”
to kolejny, po wprowadzonym w lutym tego roku podgrzewaczu tytoniu PULZE, produkt nowej generacji w portfolio Imperial Tobacco Polska S.A. Ta zupełnie nowa kategoria zdobyła w nieco ponad rok 4,8% udziału na polskim ryku wyrobów nikotynowych, osiągając tym samym dwukrotnie większy udział niż kategoria e-papierosów obecna na rynku od 2006 roku.
Dzięki zbiorniczkowi (tzw. kartridżowi) o pojemności 2 ml, wypełnionemu aromatyzowanym płynem z nikotyną, użytkownicy mogą podgrzewać liquid i wytwarzać aerozol, który zawiera znacznie mniej szkodliwych substancji chemicznych w porównaniu z tymi, które powstają podczas palenia tradycyjnych papierosów. Produkt umożliwia użytkownikom aż do 600 zaciągnięć, uruchamia się automatycznie podczas pierwszego użycia oraz jest dostępny w wygodnym, kieszonkowym rozmiarze.
Konsekwentnie powiększamy nasze portfolio o kolejne produkty nowej generacji, aby odpowiadać na potrzeby polskich konsumentów. Kategoria jednorazowych e-papierosów zyskuje na popularności oraz wpisuje się w ideę polityki zmniejszania szkodliwości tzw. harm reduction. Branża tytoniowa się zmienia, my także, dlatego sukcesywnie uzupełniamy nasze portfolio produktów o innowacyjne rozwiązania. – mówi Bojan Stoevski, Dyrektor Rynku Polska w Imperial Tobacco Polska S.A.
W Polsce ”blu bar” dostępny jest w 8 wariantach aromatów: czerwonych winogron, jagodowym, bananowym, truskawkowym, arbuzowym, brzoskwiniowym, mango oraz kiwi z marakują. Produkt można kupić m.in. w najpopularniejszych sieciach typu convenience, na stacjach benzynowych, w punktach oferujących prasę oraz specjalistycznych sklepach sprzedających wyroby tytoniowe.