epoint

Linie Emirates, znane z zaangażowania w rozwój technologii i innowacji, rozpoczęły nową strategię One Device z wykorzystaniem produktów Apple, w ramach której 20 000 członków personelu pokładowego przewoźnika otrzyma iPhone’a 13 lub iPada Air z autorskimi aplikacjami Emirates, aby usprawnić obsługę pasażerów na pokładzie oraz zwiększyć komfort pracy załogi.

Linie Emirates do tej pory zainwestowały w tę inicjatywę ponad 32 miliony AED, a rok temu rozpoczęły wydawanie urządzeń Apple. Obecnie ponad 7000 członków załogi Emirates korzysta z iPhone’ów podczas 450 lotów dziennie w globalnej siatce połączeń. W nadchodzących miesiącach kolejne 5000 członków personelu pokładowego otrzyma iPhone’y i iPady z nowymi funkcjami i aplikacjami, które będą bazować na udanym wdrożeniu.

Zespoły Emirates Service Delivery i IT przeprowadziły szeroko zakrojone badanie wśród personelu pokładowego, a następnie zaprojektowały i zbudowały szereg natywnych, zaprojektowanych na zamówienie aplikacji, aby ulepszyć doświadczenia personelu pokładowego i zapewnić pasażerom obsługę na światowym poziomie, której oczekują od Emirates. Informacje zwrotne zebrane do tej pory wskazują, że dzięki produktom Apple personel pokładowy czuje się lepiej przygotowany do pracy i może zapewnić pasażerom wysoce spersonalizowaną obsługę.

Wśród dedykowanych aplikacji znajduje się aplikacja usprawniająca proces zamawiania posiłków w klasie biznes, zapewniająca szybką i precyzyjną obsługę oraz umożliwiająca personelowi pokładowemu wgląd zarówno do profilu każdego pasażera, jak i jego statusu w programie Skywards. Inna aplikacja zapewnia personelowi pokładowemu dostęp do aktualnych grafików i informacji o lotach, przeglądanie zmian miejsc i klasy podróży oraz wgląd w to, która załoga znajduje się na pokładzie. Dzięki 360-stopniowemu podglądowi danych pasażerów, personel pokładowy Emirates może uzyskać dostęp do najważniejszych informacji w czasie rzeczywistym i jest wyposażony w niezbędne narzędzia, aby jak najlepiej wykonywać swoją pracę, personalizując doświadczenia każdego pasażera w niespotykanym dotąd stopniu, choćby poprzez dostarczanie informacji takich jak preferencje dotyczące posiłków i napojów czy rozmiar odzieży pokładowej, o ile była używana podczas wcześniejszych lotów.

Inicjatywa One Device zwiększa również wydajność i standardy bezpieczeństwa członków personelu pokładowego, zapewniając dostęp do całodobowego wsparcia na całym świecie, w tym zespołu specjalnie przeszkolonych ekspertów w hubie Emirates w Dubaju, a także za pośrednictwem Apple Support. Zwiększając bezpieczeństwo na pokładzie, personel pokładowy może w każdej chwili sprawdzić oficjalne procedury za pośrednictwem zdalnie aktualizowanych instrukcji operacyjnych i korzystać z One Device jako platformy szkoleniowej poprzez mikroedukację (ang. microlearning). Personel pokładowy Emirates może korzystać z iPhone’a do użytku osobistego, a jego prywatne dane są chronione.

Produkty Apple wspierają wymagające środowisko pracy załogi pokładowej Emirates dzięki wielu funkcjom, w tym szybkiemu ładowaniu, wydłużonemu czasowi pracy baterii, lekkiej konstrukcji i najwyższej jakości wykonania. Ponadto Apple zapewnia najlepsze w branży zabezpieczenia informacji o klientach i załodze pokładowej, chroniąc prywatność zarówno gości, jak i pracowników, wykorzystując zabezpieczenia wbudowane w urządzenie, uwierzytelniając tożsamość użytkownika za pomocą bezpiecznego identyfikatora Face ID i usuwając informacje o locie po zakończeniu podróży.

Wdrożenie One Device jest wspierane przez bezpośrednią strefę doświadczeń znajdującą się w siedzibie głównej Emirates w Dubaju – całodobowy punkt kompleksowej obsługi dla personelu pokładowego, w którym można zgłaszać wszelkie potrzeby związane ze sprzętem i oprogramowaniem operacyjnym, uzyskać pomoc techniczną dotyczącą aplikacji Emirates, skorzystać z akcesoriów do urządzeń i nie tylko.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments