DataWalk poinformował o wstępnych wynikach za pierwsze dziewięć miesięcy 2023 roku. Przychody w tym okresie wyniosły 18,1 mln zł, co oznacza spadek o 30% rok do roku.
„Choć nasze wyniki są niższe niż planowane, to w ostatnich miesiącach mieliśmy szereg pozytywnych akcentów, a możliwości rynkowe są ogromne. Jeden z naszych klientów pozyskanych w 2022 r. – ING Bank Śląski – zakupił właśnie kolejną licencję do nowych zastosowań, po raz kolejny udowadniając, że istnieje znaczny potencjał ekspansji, gdy klient w pełni doświadczy możliwości naszego produktu” – powiedział Paweł Wieczyński, prezes zarządu DataWalk, cytowany w komunikacie spółki.
Przypomniał, że spółka pozyskała również nowego klienta w USA, który będzie wykorzystywał technologię w zupełnie nowym i interesującym zastosowaniu.
„Obecnie jesteśmy w pełni skoncentrowani na sfinalizowaniu jak największej liczby nowych umów przed końcem roku. Weryfikujemy również cennik naszego produktu – chcemy zacząć pracować nad znacznie większymi transakcjami, a tym samym poprawić efektywność naszego modelu biznesowego. Lejek sprzedażowy, który zbudowaliśmy na nadchodzące miesiące, wskazuje na znaczny wzrost średniej oczekiwanej wielkości transakcji w porównaniu do tych, które zamknęliśmy w ciągu ostatnich kilku kwartałów – dodał prezes zarządu DataWalk.
Powyższe wyniki finansowe stanowią szacunki uzyskane przy sporządzaniu kwartalnego
sprawozdania finansowego, w związku z czym nie można wykluczyć możliwości zmiany wartości wskazanych w raporcie bieżącym. Publikacja raportu końcowego nastąpi 15 listopada 2023 roku. W dniu 16 listopada odbędzie się otwarta wideokonferencja z członkami Zarządu.
pitolisz kolejny rok te same smuty – rzeka nieudolnych decyzji ciagłe emisje i zero poprawy …
rozumiem tworzenie kosztów ale 2,5 krotnie większa strata niz 3 kwartały zeszłego roku to mistrzostwo dymania jak do tej pory…
żal tych co ci uwierzyli pajacu …