Go2NFT wyemitował dotychczas ponad 200 tys. korporacyjnych NFT i szykuje się do emisji kolejnych 200 tys. na rynku koreańskim, poinformował ISBtech współzałożyciel firmy Radosław Krzycki.
„Jako firma wykorzystujemy NFT jako narzędzie użytkowe, połączenie produktu fizycznego z cyfrową identyfikacją w postaci NFT. Jesteśmy tu zdecydowanym liderem i jesteśmy jedynym blockchainem, który wdraża to rozwiązanie na rynku komercyjnym i na taką skalę. Wyemitowaliśmy ponad 200 tys. korporacyjnych NFT do produktów, które weszły na rynek (w tym 40 tys. dla Reporter Young z benefitami, 2 tys. dla Próchnika, Naoko, czy Clochee). Teraz zrealizowaliśmy kolejny projekt dla marki Vistula, który, mam nadzieję jest początkiem szerszej współpracy – powiedział ISBtech Krzycki.
Dodał, że korporacyjne NFT są popularne również w sporcie, gdzie certyfikatem właścicielstwa, cyfrowym paszportem obejmuje się sprzęt (np. deski snowboardowe).
„Pozwala to na budowanie zaufania, zapobieganiu oszustwu i przejrzystości w genezie i historii produktu. To przewaga dla produktu, który ma być trwały i pozostawać w obiegu. Dostarczamy całą technologię. Aplikację dla użytkowników, system zarządzania milionami NFT w module korporacyjnym. Zapisujemy w wersji cyfrowej istotne informacje i łączymy ten nieusuwalny zapis z produktem. Z kolei producent oferuje klientowi oryginalny i wytworzony przez siebie NFT utrzymywany na portfelu firmowym. Z kolei firma tworzy i buduje wyższy poziom marketingu, nowy kanał komunikacyjny z klientem – może tworzyć dedykowane wąskiemu, ekskluzywnemu gronu dedykowane kampanie, zapraszać na premiery, czy przedsprzedaże. Jak to wykorzystać, jest kwestią tylko wyobraźni”- wymienił prezes.
Wskazał ponadto, że plany rozwojowe obejmują dalsze wdrożenia na świecie, a także otwarcie biur outsourcingowych,
„Plany firmy są szerokie, interesuje nas rynek amerykański i koreański, gdzie temat korporacyjnych NFT jest bardzo popularny” – wskazał Krzycki.
Biznesmen stworzył Skey.network i platformę SmartNFT do emitowania NFT przez firmy. Spółka zrealizowała projekt dla Lamborghini. Chce rozwijać działalność w zakresie NFT dla branży m.in. lifestyle i fashion.