epoint

Grupa eSky, właściciel globalnej platformy podróży oraz firma dLocal, wiodąca platforma międzynarodowych rozwiązań płatniczych, rozszerzają współpracę o nowe obszary z zakresu form płatności w krajach Ameryki Łacińskiej i Afryki. Ruch ten potwierdza zaangażowanie obu spółek w dostarczanie najwyższej jakości rozwiązań płatniczych na tych dynamicznie rozwijających się rynkach.

Od 2021 r. obie firmy wspólnie dążą do stworzenia wydajnego procesu płatności, który wyznacza nowe standardy branżowe w zakresie szybkości i niezawodności, poprawiając jakość obsługi transakcji w Brazylii, Chile, Kolumbii, Meksyku, Peru i RPA. Fundamentem tej współpracy jest pozyskiwanie lokalnych agentów rozliczeniowych, co zapewnia firmom optymalizację kosztów procesowania płatności, szybsze rozliczenia w lokalnych walutach i lepszą obsługę klienta. To z kolei przekłada się na zwiększenie poziomu wskaźników autoryzacji realizowanych operacji dla klientów w tych krajach.

Grzegorz Kwiecień, Chief Operating Officer w Grupie eSky, podkreśla: Jako globalna platforma podróży nieustannie koncentrujemy się na innowacjach i rozwiązaniach, które poprawiają tzw. Customer Experience. Nasze partnerstwo z dLocal sięga 2021 roku, a obecnie rozszerzamy współpracę w zakresie procesowania płatności na bazie lokalnych agentów rozliczeniowych na rynkach Ameryki Łacińskiej oraz Afryki za pomocą narzędzi oferowanych przez dLocal. Zwiększy to m.in. poziom autoryzacji lokalnych metod płatności w naszych międzynarodowych serwisach, a zarazem usprawni też cały proces rozliczeń wielu lokalnych walut z różnych zakątków świata. Szczególnie doceniamy wyjątkową obsługę i wsparcie dLocal, wyróżniające się zaangażowaniem i ciągłą gotowością do działania.

Współpraca ta wykracza poza zwiększone wskaźniki autoryzacji. Ulepszone przetwarzanie płatności usprawniło procedurę zwrotów, podnosząc ogólną jakość doświadczeń klientów. Zadowolenie użytkowników pozostaje bowiem priorytetem we współpracy dLocal i Grupy eSky.

Ponadto perspektywy na przyszłość dla tego partnerstwa są obiecujące, gdyż planowane jest wprowadzenie opcji płatności ratalnych i dodatkowych alternatywnych metod płatności (APM) w celu zaspokojenia zmieniających się potrzeb klientów. Innowacje te jeszcze bardziej umocnią pozycję dLocal i Grupy eSky w krajach Ameryki Łacińskiej i Afryki jako liderów oferujących kompleksowe rozwiązania płatnicze.

John O’Brien, Chief Revenue Officer w dLocal, dodaje: Nasze partnerstwo z eSky Group pokazuje, jak lokalne rozwiązania płatnicze mogą mieć duże znaczenie. Poprawiliśmy wskaźniki autoryzacji i stworzyliśmy solidne podstawy do rozwoju w Ameryce Łacińskiej i Afryce, koncentrując się na współpracy z lokalnymi agentami rozliczeniowymi. Cieszy nas możliwość osiągnięcia nowych kamieni milowych z Grupą eSky.

Współpraca obu firm jest przykładem tego, jak zaangażowanie w połączeniu z innowacjami w przetwarzaniu płatności mogą przynieść świetne rezultaty. Dzięki priorytetowemu traktowaniu lokalnych agentów rozliczeniowych zarówno dLocal, jak i eSky poprawiły jakość obsługi klienta i utorowały drogę do dalszego rozwoju na tych dynamicznych rynkach.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments