epoint

Firma HP Inc ogłosiła uruchomienie programu HP Amplify for All. To inicjatywa, która integruje wszystkie rozwiązania i usługi HP, w tym Poly, Teradici i HyperX, w ramach programu HP Amplify, oferując jedną, ujednoliconą globalną platformę1 współpracy z partnerami. Od 1 listopada 2023 r. nowo zintegrowany program partnerski został również rozszerzony o partnerów dystrybucyjnych, w ramach HP Amplify Distribution.

Ponadto HP ujawniło szczegóły dotyczące nowych korzyści dla partnerów handlowych, które weszły w życie 1 listopada. Tyczy się to przede wszystkim mnożnika stawki More for More zwiększającego wynagrodzenie partnerów oraz Fast Lane – pierwszego w branży zautomatyzowanego proces zwrotu kosztów Marketing Development Funds (MDF). Ogłoszono również Growth Plays – nowy element programu, który zostanie wdrożony u partnerów handlowych i dystrybucyjnych w maju 2024 roku.

Wykorzystując nasze rozszerzone portfolio i zachęcając do czerpania korzyści z uczestnictwa w inicjatywie, partnerzy HP mają wyjątkową możliwość kształtowania znacznego, długotrwałego wzrostu. Każde ulepszenie naszego programu zostało ukształtowane w oparciu o nieocenione opinie rozległej sieci partnerów. Jesteśmy zaangażowani w ciągłe udoskonalanie programu Amplify, aby pozostać w czołówce dynamicznie zmieniającej się branży. – stwierdził Kobi Elbaz, starszy wiceprezes i dyrektor generalny HP Global Channel Organisation. 

Podwojenie dystrybucji

Wraz z uruchomieniem HP Amplify Distribution, dystrybutorzy mogą korzystać z pierwszego w branży programu tego typu – rozszerzającego możliwości, współpracę i wydajność. Nowa inicjatywa zoptymalizowana pod kątem partnerów dystrybucyjnych, eliminuje złożoność, ułatwiając korzystanie z wielu korzyści i angażowanie klientów na lepszym poziomie.

Partnerzy dystrybucyjni zajmują kluczową pozycję w ekosystemie kanału, a ich możliwości stale ewoluują i rozszerzają się, aby sprostać rosnącym potrzebom sprzedawców i klientów. Opierając się na ich unikalnych spostrzeżeniach, zaprojektowaliśmy program Amplify Distribution z myślą o elastyczności, umożliwiając dystrybutorom z podstawowymi możliwościami płynne dołączenie, jednocześnie nagradzając tych, którzy zainwestowali w zaawansowane możliwości, aby stopniowo zwiększali rentowność i rozwijali działalność. – stwierdził Kobi Elbaz.

Nowe korzyści dla partnerów handlowych

Wraz z uruchomieniem Amplify More for More 1 listopada 2023 r. partnerzy, którzy sprzedają całe portfolio HP, zapewnią lepszą obsługę klienta i skorzystają z wyższych możliwości wynagrodzenia. Nowy mnożnik stawek More for More to dodatek do istniejących podstawowych benefitów Amplify. Dla przykładu – partnerzy Power Partners skoncentrowani na produktach Personal Systems mogą łatwo zakwalifikować się do programu poprzez zwiększenie sprzedaży urządzeń peryferyjnych, zestawów słuchawkowych Poly i linii produktów Workforce Solutions.

W oparciu o opinie partnerów i ewoluującą strategię rozwoju HP, firma zamierza dalej rozwijać program More for More w nadchodzącym roku, integrując dodatkowe wskaźniki motywacyjne w celu promowania wspólnego sukcesu.

Amplify Fast Lane

Amplify Fast Lane to pierwszy w swoim rodzaju wspólny proces generowania popytu MDF, zaprojektowany w celu uproszczenia i przyspieszenia zwrotu kosztów dla kwalifikujących się partnerów2, poprzez zautomatyzowaną procedurę składania wniosków i płatności.

Przyspieszając czas realizacji płatności nawet o 50%, program Amplify Fast Lane rozwiązuje bolączki partnerów i poprawia ogólne wrażenia ze wspólnych działań marketingowych. Fast Lane oferuje bardziej wydajne i przyjazne dla użytkownika doświadczenie w zakresie roszczeń MDF, umożliwiając wykwalifikowanym partnerom skupienie się na optymalizacji inicjatyw generowania popytu, a nie na złożonych procesach.

Amplify Growth Plays

Od maja 2024 r. wszyscy partnerzy handlowi HP Amplify będą mieli dostęp do nowego programu specjalizacji opartego na kategoriach wzrostu HP Amplify Growth Plays. Nowy program zapewni partnerom dodatkowe korzyści finansowe i przewidywalność. Skoncentrowany na zwiększaniu możliwości i rentowności partnerów, Amplify Growth Plays umożliwia jasną ścieżkę do specjalizacji w portfolio.

W połączeniu z unikalnymi narzędziami, możliwościami i elementami wynagrodzenia, Amplify Growth Plays oferuje partnerom dostosowane korzyści za inwestowanie w te obszary wzrostu, które są napędzane przez klientów.

Przykłady Amplify Growth Plays, które zostaną uruchomione w maju 2024 r., obejmują Managed Print Services, Lifecycle Services, SMB Video Collaboration Solutions i HP Software. Po ich wprowadzeniu, obecne specjalizacje Amplify zostaną przekształcone w Amplify Growth Plays.

Amplify Impact Expansion

Firma HP ogłosiła również rozszerzenie wielokrotnie nagradzanego programu zrównoważonego rozwoju dla partnerów Amplify Impact na partnerów dystrybucyjnych i pięć dodatkowych krajów: Austrię, Belgię, Luksemburg, Holandię i Finlandię. Partnerzy uczestniczący w programie w 48 krajach będą teraz mieli dostęp do światowej klasy zasobów HP w zakresie zrównoważonego rozwoju, aby zwiększyć preferencje i wpływ w zakresie działań na rzecz klimatu, praw człowieka i równości cyfrowej.

Zrównoważone praktyki są nie tylko istotne dla przyszłości naszej planety, ale i dobre dla biznesu. W 2022 r. Corporate Knights poinformował, że ponad 60% przychodów HP spełniało standardy zrównoważonego rozwoju3, co świadczy o preferencjach konsumentów w zakresie ofert przyjaznych dla środowiska. HP Amplify Impact pomaga partnerom w identyfikacji miejsc do poprawy i wskazówek dotyczących osiągania celów zrównoważonego rozwoju, podkreślając rosnące znaczenie strategii ESG.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments