epoint

Render Cube liczy, po grudniowej premierze wersji co-op gry Medieval Dynasty na dalszą sprzedaż produkcji przez kolejne trzy, cztery lata, co pozwoli spokojnie produkować kolejną grę, zarabiać na dotychczasowej i osiągać coraz to lepsze wyniki, poinformował prezes Damian Szymański.

Damian Szymański, prezes Render Cube

Medieval Dynasty przekroczyła 1,5 mln sprzedaży gry, z czego jestem niezmiernie dumny. Gra jest dostępna w trybie single player, multiplayer boost przed nami odbędzie się 7 grudnia 2023, a na konsolach nowej generacji na przełomie I/II kwartału 2024 roku” – powiedział Szymański podczas webinaru Strefy Inwestorów.

Zaznaczył, że Medieval Dynasty jest połączeniem wielu gatunków. Skala dodatku co-op jest naprawdę ogromna, można porównać go pod względem liczby słów i dialogów do Wiedźmina 3. Oznacza to, że tryb co-op będzie naprawdę dużym osiągnięciem, oczekuje prezes spółki.

„Tytułem Medieval Dynasty udowodniliśmy, że potrafimy tworzyć longseller, gra bardzo dobrze sprzedaje się od trzech lat. Oprócz wersji co-op liczymy na dalszą sprzedaż produkcji przez kolejne trzy, cztery lata. To pozwoli nam spokojnie produkować kolejną grę, zarabiać na dotychczasowej i osiągać coraz to lepsze wyniki” – dodał Szymański.

Medieval Dynasty VR będzie jedną z nielicznych gier open world w świecie VR. To będzie coś wyjątkowego, stwierdził prezes Tender Cube. Premiera produkcji będzie w 2024 roku. Wszystkie mechaniki, które zostały zaimplementowane pokazują skalę produkcji.

Mam bardzo duże nadzieje w stosunku do wersji VR naszej gry. Póki co to co najważniejsze przed nami to grudzień i tryb co-op. Bardzo duży update, wielkości prawie podstawowej wersji gry. Mamy niesamowicie dużą liczbę osób, które obserwują nasz tytuł. Liczba obserwujących na Steam przekracza 238 tys. osób. To ogromna potencjalna baza osób, które czekają na bodziec do zakupu gry” – wskazał prezes.

Na wyniki finansowe wpłynęły wyprzedaże, które bardzo dobrze zgrały się z kalendarzem i algorytmami Steam. „Mamy na koncie ponad 21 mln zł środków finansowych na koniec września. To poziom, który zabezpiecza nas na kolejne okresy, mamy środki do inwestycji, do rozbudowy zespołu, czy też do tworzenia nowego projektu. Środków tych zdecydowanie nie zabraknie. Gra od trzech lat sprzedaje się niezmiernie dobrze” – dodał Szymański.

Gra jest zbyt duża na opublikowanie jej na obecnej wersji konsol Nintendo Switch. Póki co spółka nie bierze tego pod uwagę. Jeśli pojawi się nowa wersja konsoli Nintendo, to może to rozważyć.

Po opublikowaniu trybu co-op opublikujemy road mapę dalszego rozwoju produkcji” – podsumował prezes.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments