epoint

Grupa PZU rusza z kolejną odsłoną kampanii wizerunkowej ˂˂silni w IT˃˃. Największy polski ubezpieczyciel promuje wśród ekspertów z branży IT oferowane przez siebie możliwości rozwoju kariery w obszarze technologii.

Rozpoczęta w listopadzie kampania jest kontynuacją podjętych rok wcześniej działań employer brandingowych w obszarze technologii. Jej głównym celem jest promocja marki PZU jako atrakcyjnego pracodawcy wśród ekspertów z branży IT. Największa grupa finansowa w tej części Europy to dobre miejsce rozwoju zawodowego – dostępność nowoczesnych technologii, skala prowadzonych działań, nastawienie organizacji na wdrażanie unikalnych rozwiązań i ceniona przez pracowników przyjazna atmosfera wyróżniają PZU na rynku pracy.

Jestem pewien, że PZU to miejsce dla osób, które chcą mieć wpływ na otaczającą rzeczywistość, technologię czy zespół. Cieszę się, że nasze działania w obszarze employer brandingu wpływają na wzrost świadomości marki pracodawcy PZU w branży IT. W tym roku wielokrotnie komunikowaliśmy najważniejsze dla mnie wyróżniki IT PZU: nowoczesny sposób działania i zaawansowanie technologiczne – naprawdę warto z nami pracować. Nasze podejście do technologii bazuje na wiedzy oraz umiejętności efektywnej i jakościowej współpracy. Wiedza i zdolności, którymi dysponujemy, to dowód na to, że jesteśmy <<silni w IT>>. – mówi Tomasz Żelski, dyrektor zarządzający ds. digitalizacji w Grupie PZU.

Pion Technologii Informatycznych w PZU tworzy blisko 1000 specjalistów pracujących w obszarach rozwoju, utrzymania, architektury i projektów. To właśnie pracownicy IT PZU widoczni są w najnowszej kampanii <<silni w IT>> – spot wizerunkowy wyświetlany jest w warszawskim metrze. Film podkreśla, że PZU oferuje pracę zarówno dla developerów, architektów, administratorów i testerów, jak i dla project managerów, analityków IT, proxy product owner’ów czy scrum master’ów.

Kampanie wizerunkowe i rekrutacyjne w PZU kierujemy zarówno do profesjonalistów z wieloletnim doświadczeniem, jak i absolwentów czy studentów. W komunikacji kampanijnej skupiamy się na konkretnych aspektach wyróżniających naszą organizację – stabilności zatrudnienia czy możliwościach rozwoju, ale również dostępności nowoczesnych technologii. Komunikacja skierowana do branży IT już drugi raz będzie widoczna pod hasłem <<silni w IT>> – pierwsza kampania pod tym hasłem sprawiła, że nasza rozpoznawalność wśród ekspertów technologicznych wzrosła, co wpłynęło na decyzję o kontynuowaniu działań kampanijnych w tym roku. – mówi Anna Wardecka, dyrektor zarządzający ds. HR w Grupie PZU.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments