epoint

Nowa platforma zakupowa wszystko.pl nawiązała w tym roku współpracę strategiczną z InPost. Teraz serwis Comarchu uruchomił dedykowany program dostaw dla sprzedawców, który ma zapewnić użytkownikom m.in. korzystne ceny za wysyłki towarów z wszystko.pl

Oba podmioty – wszystko.pl i InPost – dedykowany program dla sprzedawców zapowiadali od kilku tygodni. Teraz zapowiedzi zamieniły się w fakty, bo twórcy wszystko.pl udostępnili sprzedającym na platformie możliwość integracji z usługami: wszystko+ InPost Kurier oraz wszystko+ InPost Paczkomat® 24/7. Co się za nimi kryje?

Tańsze dostawy, ale nie tylko

To bardzo konkurencyjna oferta na rynku e-commerce. Sprzedawcy mogą już dołączać do programu. Uruchomienie programu razem z InPost to duże wydarzenie dla sprzedających na wszystko.pl. Właściciele e-sklepów i przedsiębiorcy sprzedający w naszym serwisie oczekiwali od nas usługi, zapewniającej im korzystne ceny dostaw. Teraz stało się to faktem: pakiet wszystko+ jest dostępny dla sprzedawców, którzy są zarejestrowani na naszym portalu i dołączą do programu. Przy czym należy podkreślić, że benefity dotyczą nie tylko prowadzących sklepy online, ale też kupujących. Skorzystają oni z tańszych przesyłek, co znacząco wpłynie na atrakcyjność oferty produktowej na wszystko.pl i zwiększenie sprzedaży. – mówi Zbigniew Rymarczyk, prezes platformy i wiceprezes Comarchu.

Jakie stawki za przesyłki będą obowiązywać w ramach programu? To odpowiednio: 9,99 zł brutto za wysyłkę do urządzenia Paczkomat® InPost, oraz od 12,99 zł brutto (w zależności od gabarytu przesyłki) za pośrednictwem kuriera.

Uczestnictwo w programie oznacza też szereg innych bonusów dla właścicieli sklepów e-commerce. Dostaną oni m.in. możliwość wzięcia udziału w akcjach marketingowych wszystko.pl i InPost, które planowane są na przyszły rok. Co więcej, korzystanie z usługi zagwarantuje im ochronę wysyłanych paczek do wartości 3 tys. zł.

Proponowane przez nas ceny w ramach programu to bardzo konkurencyjna oferta na rynku e-commerce. Sprzedający dostają korzystne warunki dostaw swoich towarów, a konsumenci zyskują tańszą dostawę ulubionych produktów. Wierzę, że uatrakcyjnienie naszej oferty logistycznej sprawi, że jeszcze więcej sprzedających i kupujących zaufa platformie wszystko.pl. – podkreśla Zbigniew Rymarczyk.

Z programu będą mogli skorzystać obecni i przyszli sprzedający na wszystko.pl. Aktualnie w serwisie zarejestrowanych jest 19 tys. e-sklepów.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments