Fabryka startupów The Heart stawia na nową branżę. Tym razem chodzi o sport. Właśnie powstała innowacyjna platforma o nazwie AdSports, która ma łączyć kluby sportowe i sportowców z potencjalnymi sponsorami oraz partnerami biznesowymi. To zupełna nowość na polskim rynku.
AdSport to platforma stworzona na potrzeby niemal wszystkich podmiotów sportowych i biznesowych. Duże, topowe kluby mogą dzięki platformie zbudowanej przez The Heart rozszerzyć zakres swoich współprac i rozbudować budżety o kolejnych partnerów. Z kolei dla małych i średnich klubów to szansa na znalezienie swoich nowych sponsorów i maksymalizację zysków z takiej kooperacji. Sportowcy indywidualni zyskają dzięki AdSports doskonałe narzędzie do poszukiwania zarówno dużych, jak i mniejszych partnerów.
„To rozwiązanie jest szansą dla całego środowiska sportowego, małych, lokalnych klubów, ale także i większych graczy, na profesjonalizację działań i rozwój. To także swego rodzaju forma edukacji biznesowej dla środowiska i zbiór narzędzi, które mają klubom i sportowcom ułatwić pracę i doprowadzić do sprawniejszego przepływu środków finansowych, które, szczególnie dla małych podmiotów, są obecnie „być albo nie być” na sportowym rynku – tłumaczy Jan Andrzejczuk z The Heart, gdzie powstał koncept AdSports. Głównym inwestorem tego startupu jest fundusz ASI EDTECHHUB.
AdSports działa w obie strony. To znaczy, że platforma nie tylko daje szansę na pozyskanie nowych źródeł finansowania przez kluby i sportowców, ale również ułatwia wejście na sportowy rynek reklamy firmom zainteresowanym wsparciem klubu, zespołu czy całej federacji sportu.
„Rynek sponsoringu sportowego i reklamy sportowej wciąż się rozrasta. Daje to pewność, że korzystanie z AdSports będzie w pewnym momencie jednym z najprostszych i najefektywniejszych sposobów na odnalezienie się na tym wielkim obszarze. Już teraz, kluby sportowe, indywidualni sportowcy czy federacje mają problem z efektywnym pozyskiwaniem funduszy, poprzez zbyt wąski wachlarz kontaktów czy niedostosowaną do potrzeb reklamodawców ofertę. AdSports ma to zmienić i spowodować, że obie strony transakcji będą w mogły w trwały i transparentny sposób kontynuować trwające relacje biznesowe i zawiązywać także te nowe. Będziemy wirtualnym pracownikiem dla naszych klientów, a nasze działania pomogą rozwijać polski sport – dodaje Bartosz Kwiatkowski, prezes AdSports.
AdSports funkcjonuje więc jak ogólnodostępny rynek. Wystarczy założyć konto i poczekać na weryfikację, żeby korzystać ze wszystkich funkcji platformy. Kluby i sportowcy będą mogli na niej umieszczać skrojoną pod siebie ofertę widoczną dla wszystkich użytkowników, a osoby zainteresowane sponsoringiem czy reklamą, będą mogły się z nią zapoznać i odpowiedzieć na tę najbardziej do nich pasującą. AdSports pomaga w konstruowaniu odpowiednich zbiorów ofert, daje dostęp do czatu oraz wygodnego w obsłudze panelu użytkownika.
Dla pierwszych użytkowników platformy AdSports opłata subskrypcyjna będzie darmowa.