epoint

Najnowsza wersja systemu do ujednoliconego zarządzania punktami końcowymi baramundi Management Suite (bMS) 2023 R2, wprowadza oparty na chmurze moduł Remote Desk, nowe funkcje w Argus Experience, obsługę wdrożeń Android Zero-Touch i możliwość zarządzania urządzeniami z systemem Linux bez korzystania z agenta.

Szybkie i bezpieczne połączenie z systemem zdalnym dzięki Remote Desk

Popularność hybrydowego modelu wykonywania obowiązków sprawiła, że możliwość zdalnej obsługi punktów końcowych stała się koniecznością. Firmy potrzebują szybkich, bezpiecznych i prostych narzędzi do zarządzania urządzeniami znajdującymi się w biurach domowych. Naprzeciw tym potrzebom wychodzi najnowsze rozwiązanie baramundi zbudowane we współpracy z firmą AnyDesk – oparty na chmurze moduł Remote Desk, umożliwiający administratorom IT obsługę urządzeń końcowych znajdujących się w odległych lokalizacjach tak, jakby mieli do nich bezpośredni dostęp.

Nowy moduł wyposażony został w zaawansowane zabezpieczenia danych i prywatności użytkowników. Ponadto jest zintegrowany z systemem bMS i nie wymaga dodatkowych instalacji.

Nowe funkcje analityczne i porównawcze w baramundi Argus Experience

Częste i typowe problemy z wydajnością urządzeń wykorzystywanych do pracy nie tylko przyczyniają się do obciążenia działu IT, ale także zwiększają niezadowolenie użytkowników i zmniejszają ich produktywność. Moduł baramundi Argus Experience (bEX), zaprojektowany z myślą o proaktywnym zarządzaniu doświadczeniami użytkowników końcowych (EUEM), dodaje nowe funkcje monitorowania i analizy paramentów urządzeń, co umożliwia wcześniejsze wykrywanie przyczyn powolnego uruchamiania, awarii oprogramowania, wyczerpujących się baterii w laptopach i wielu innych typowych problemów. Dzięki temu, administratorzy IT mogą szybciej na nie zareagować i podjąć środki naprawcze, zanim utrudnienie stanie się dotkliwe dla użytkowników. Nowa funkcja benchmarku pokazuje również wydajność monitorowanych systemów w czasie.

Funkcja Android Zero-Touch w rozwiązaniach Mobile Device Management (MDM) baramundi
Nowa wersja baramundi Management Suite uzupełnia rozwiązania do zarządzania urządzeniami mobilnymi o obsługę Android Zero-Touch. Nowe lub zresetowane urządzenia z systemem Android mogą być teraz automatycznie dodawane do systemu bMS podczas uruchamiania, umożliwiając administratorom IT wysyłanie w pełni skonfigurowanych smartfonów i tabletów bezpośrednio od sprzedawcy do użytkowników. Moduł ten pozwala zmniejszyć zaangażowanie działu IT.. Ponadto użytkownicy mogą rozpocząć pracę natychmiast po otrzymaniu urządzenia firmowego.

Oparta na SSH rejestracja systemów Linux usprawnia zarządzanie środowiskiem przemysłowym System bMS pozwala rejestrować punkty końcowe z systemem Linux (np. Red Hat, Debian, Ubuntu, OpenSUSE, Raspberry Pi OS), nie wykorzystując do tego agenta. Jest to szczególnie pomocne w przypadku technologii operacyjnych (OT) w środowiskach przemysłowych. Administratorzy IT mogą korzystać z szybkich i znanych połączeń SSH do przechwytywania i rejestrowania szczegółów urządzeń. Możliwe jest również uruchamianie skryptów SSH w celu wykonywania zadań z centralnej konsoli administratora za pośrednictwem nowej funkcji „Job for OT or network devices”.

SSO dla baramundi Kiosk i nowe filtry dla uniwersalnych grup dynamicznych (UDG)
Oprócz różnych ulepszeń związanych z bezpieczeństwem, bMS 2023 R2 zawiera również obsługę pojedynczego logowania (SSO) w celu szybkiego i łatwego dostępu użytkowników do baramundi Kiosk. Administratorzy IT mogą teraz filtrować urządzenia Apple, aby uwzględnić je w uniwersalnych grupach dynamicznych (UDG). Możliwe jest również filtrowanie urządzeń według przynależności do UDG.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments