Michał Sadowski, prezes Brand24, w komentarzu eksperckim dla ISBtech o najbliższych planach rozwojowych i inicjatywach biznesowych.
Najistotniejsze z punktu widzenia naszego biznesu będzie wprowadzenie AI asystenta marki. Odpowie on na dowolne pytanie związane z obecnością marki oraz jej konkurentów w Internecie. Będzie potrafił wskazać „nisko wiszące owoce” do zerwania w działaniach marketingowych, tworzyć podsumowania czy wykresy. Jego pierwsza wersja trafi do wytypowanej grupy testujących już w tym miesiącu.
W najbliższym czasie wykorzystamy także AI do detekcji i opisania anomalii i skoków natężenia dyskusji (zasięgu, liczy wzmianek, pozytywów czy negatywów). Funkcja ta zaoszczędzi godziny pracy przeciętnemu użytkownikowi B24.
Z innych tematów na ten rok mamy zaplanowane kolejne wersje językowe Brand24 (które podnoszą konwersję na sprzedaż na poszczególnych rynkach). Dużo nowości produktowych. Inwestujemy także w marketing poszerzając skład naszego Content Teamu, który w ostatnich kilkunastu miesiącach generuje rekordowe wyniki.
Przystosowanie się do nowej rzeczywistości i wykorzystanie rewolucji AI stanowi jedno z najważniejszych wyzwań na nadchodzące miesiące i lata. Zdolność wykorzystania takich narzędzi jak ChatGPT, SurferSEO, Adobe Firefly, czy Heygen, będzie w stanie przyspieszyć drastycznie rozwój biznesu. Widzimy to już u siebie, bo inwestycje w tym obszarze poczyniliśmy już lata temu.