Biedronka wprowadza nową wersję aplikacji dla wszystkich jej użytkowników, których jest już 10,5 mln. Poprzednia wersja będzie działać jedynie do poniedziałku, 29.01. Dzięki nowym funkcjonalnościom zakupy w sklepach sieci będą jeszcze bardziej wygodne. Dlaczego? Nowa funkcja Lista Zakupów podpowie nam popularne produkty. To skróci czas poszukiwań podczas codziennych wizyt w sklepach. Dodatkowo, dzięki promocjom z aplikacji średnio każdego tygodnia klienci Biedronki oszczędzają ponad 8 mln zł.
Od najbliższego poniedziałku, 29.01, użytkownicy używający aplikacji skorzystają już tylko z nowej wersji. Pobiorą ją z App Store, Google Play lub AppGallery (sklep z aplikacjami Huawei), w zależności od typu telefonu, którego używają. Obok ulubionych funkcji użytkowników, z których korzystali dotychczas – Shakeomatu, oferty Tylko dla Ciebie, Wybrane dla Ciebie z gazetki, skanera cen, historii transakcji i listy sklepów w okolicy, gdzie aktualnie przybywamy, pojawią się nowe rozwiązania.
Ich celem jest jeszcze większe usprawnienie zakupów. Dodatkowo nowa wersja aplikacji załaduje się szybciej niż poprzednia, w kilka sekund. To również przełoży się na komfort klientów, tak na etapie kompletowania koszyka, jak również przy kasie, w czasie skanowania karty Moja Biedronka zapisanej w aplikacji.
Dzięki funkcji Lista zakupów zniknie konieczność zapisywania niezbędnych produktów na kartce, czy też korzystania z innych narzędzi. Teraz klienci mogą sporządzić listę bezpośrednio w aplikacji Biedronka. Inną ważną nowością jest zastosowanie trybu ciemnego, który zwiększy komfort korzystania z aplikacji, jeśli dany użytkownik preferuje właśnie takie ustawienie ekranu. Nowa wersja aplikacji jest też dostępna dla wszystkich urządzeń Huawei – nie tylko tych z wbudowanym systemem Android. – powiedziała Ewa Piechota, menedżerka ds. produktu z sekcji aplikacji w sieci Biedronka.
Istotnym udogodnieniem w nowej aplikacji będzie również rozwiązanie zastosowane już w poprzedniej wersji, czyli Historia Transakcji. W tej zakładce znajduje się zapis wcześniejszych zakupów użytkownika wykonanych z kartą Moja Biedronka, dzięki czemu może on sprawdzić wydane kwoty, daty i miejsca dokonania zakupów, a także naliczone promocje, które świadczą o poziomie oszczędności uzyskanych przez konkretnego klienta.
Warto również pamiętać, że przy użyciu aplikacji możemy przejrzeć wybrane oferty artykułów gospodarstwa domowego w sklepie internetowym Biedronka Home i klikając w wybraną ikonę przenieść się na stronę wspomnianego sklepu, aby dokonać zakupów. Klienci znajdą tu codziennie kilkadziesiąt wyjątkowych ofert na produkty przydatne w każdym domu.
Codziennie z aplikacji Biedronka korzystają ponad 2 mln klientów, a liczba ofert promocyjnych publikowanych w aplikacji każdego tygodnia przekracza 400. Dzięki temu klienci sieci płacą realnie mniej za swoje zakupy. Każdego tygodnia oszczędzają średnio ponad 8 mln zł, każdego miesiąca ponad 32 mln zł. Rocznie korzystanie z aplikacji przynosi zatem klientom sieci oszczędności na poziomie około 400 mln zł.