epoint

Spółka Cloud Services z początkiem 2024 oferuje swoje kompleksowe rozwiązania IT pod nową marką Autopay Services. Decyzja o zmianach wynika z naturalnego rozwoju firmy oraz całej grupy Autopay, z której spółka się wywodzi.

W 2023 firma Autopay przeszła proces rebrandingu, w efekcie czego pod marką parasolową Autopay znalazły się wszystkie dotychczasowe spółki grupy: Autopay SA (dawniej Blue Media), Autopay Mobility (operator aplikacji Autopay) i niemiecka Autopay GmbH. Od lutego pod marką Autopay Services zaczęła działać także spółka Cloud Services.

Rozwój spółki pod marką Autopay Services jest naturalnym krokiem i efektem naszych wcześniejszych działań. Dzięki temu grupa Autopay może proponować partnerom i klientom jeszcze bardziej kompleksowe i komplementarne rozwiązania. – mówi Andrzej Antoń, CEO i jeden ze współzałożycieli Autopay.

Widzimy dużą synergię produktową — wiele usług i produktów Autopay doskonale wkomponowuje się w ofertę Autopay Services. Dzięki temu powstaną nowe możliwości dla podmiotów i osób zainteresowanych naszą ofertą. – podkreśla Janusz Dudziński, członek zarządu Autopay Services.

Autopay Services (dawniej Cloud Services) to istniejąca od 2009 r. spółka IT realizująca kompleksowe projekty IT dla podmiotów głównie z branży finansowej, ubezpieczeniowej i energetycznej.

Firma od lat tworzy także autorskie produkty, takie jak platforma do digitalizacji procesów sprzedaży i obsługi klienta czy sieć afiliacyjną wspierającą akcje reklamowe w kanale cyfrowym. Od 2022 r. spółka oferuje rozwiązania marketing automation również dla sektora ecommerce. Z jej produktów i usług korzystają takie podmioty jak PKO Bank Polski, Credit Agricole, Alior Bank, Ikano Bank, Saltus Ubezpieczenia, STU Ergo Hestia, Energa czy Bank of Africa.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments