epoint

Emplocity wdraża u jednego z klientów swój nowy produkt. Jest on przeznaczony do komunikacji z pracownikami z segmentu tzw. blue-collar z wykorzystaniem sztucznej inteligencji.

Podpisanie umowy z firmą MOWI 20 lutego 2023 roku było strategicznym krokiem w rozwoju Emplocity. Celem tej umowy było efektywne wdrożenie innowacyjnego rozwiązania, umożliwiającego skuteczną komunikację z pracownikami produkcyjnymi, którzy nie miały dotychczas dostępu do służbowego komputera, maila czy telefonu. Wdrożenie tego rozwiązania okazało się sukcesem, co potwierdza aktualny etap prac optymalizacyjnych. Komunikacja z pracownikami wykonującymi większośc swoich zadań na hali produkcyjnej stała się bardziej płynna i dostępna, co z pewnością wpłynęło pozytywnie na efektywność działań firmy. Pracownicy, którzy wcześniej byli poza zasięgiem tradycyjnych środków komunikacji, teraz mogą korzystać z nowoczesnych narzędzi, co zwiększa efektywność i precyzję działań.

Zauważyliśmy pewną niszę na rynku dotyczącą problemów z komunikacją z pracownikami produkcyjnymi. Mimo XXI wieku komunikacja z nimi odbywa się za pomocą plakatów, tablic, czy też mało bezpiecznych grup w mediach społecznościowych. Nasze rozwiązanie zaimplementowane u klienta pod dedykowaną nazwą FirMOWI to aplikacja, która pracownik instaluje na swoim prywatnym smartfonie i za jej pomocą ma dostęp do wiedzy w firmie, a także może załatwiać różne sprawy pracownicze. Całość związana jest ze specjalnym botem, który pomaga pracownikowi rozwiązywać jego problemy. Cieszy nas pierwsze wdrożenie, które kończymy i chcemy zaoferować nasze rozwiązanie innym przedsiębiorstwom, które jak wiemy, borykają się ze wspomnianym problemem komunikacyjnym. – skomentował Krzysztof Sobczak prezes zarządu Emplocity S.A.

Nowe rozwiązanie powstało w ramach prowadzenia prac B+R związanych z opracowaniem Wirtualnego Asystenta wspierającego pracowników liniowych w przedsiębiorstwach produkcyjnych, które realizowano przy współpracy z NCBiR. Jak szacuje spółka, rozwiązanie ma potencjał do wdrożeń zagranicznych, gdzie polskie oddziały firm produkcyjnych będą mogły je przedstawiać w swoich centralach. Wspomniana aplikacja będzie oferowana innym klientom pod marką EmplocityHUB.

Aplikacja okazała się ogromnym sukcesem, już prawie ¼ naszych pracowników w Polsce stało się jej użytkownikami, co ogromnie nas cieszy. Mamy bardzo ambitne plany rozwoju aplikacji, dodanie nowych funkcji i usprawnień – m.in. poprzez aplikację będzie można składać wnioski do Funduszu Świadczeń Socjalnych czy sprawdzać rozkład jazdy naszych autobusów firmowych. Cały czas się rozwijamy – również dzięki pomysłom, które na bieżąco dostajemy od naszych pracowników. Aplikacja żyje i powoli staje się małą społecznością. Bardzo nam zależało na zaangażowaniu w testy pracowników ze wszystkich naszych lokalizacji, zarówno z produkcji, jak i z administracji. Każda uwaga od przyszłego użytkownika jest cenna. To właśnie nasi pracownicy będą korzystali z aplikacji, a już nieraz się przekonaliśmy, że mają świetne i trafne spostrzeżenia. – zwraca uwagę Ewa Chojnacka – Internal Communication Manager Mowi CE.

Tak jak wspominano, obecnie trwa proces optymalizacji działania aplikacji oraz wprowadzenia uwag od użytkowników.

Współpraca z zespołem Emplocity w procesie tworzenia naszej aplikacji okazała się być nie tylko przyjemna, ale także wyjątkowo efektywna. Ich profesjonalne podejście do prezentowania postępów prac, a także konsekwentna i jasna komunikacja, znacząco przyczyniły się do sukcesu naszego projektu. Bogate doświadczenie Emplocity we wdrażaniu podobnych projektów sprawia, że każde nasze wyzwanie czy pomysł zawsze spotyka się z gotowością do znalezienia skutecznego rozwiązania. To dzięki naszej ciągłej współpracy nad udoskonaleniem aplikacji ona żyje i na każdym etapie coraz bardziej adresuje potrzeby naszych pracowników. – podsumowała Ewa Chojnacka.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments