Grupa Polsat-Interia dzięki 21,11 mln użytkownikom (RU) po raz pierwszy w historii została numerem 1 wśród wydawców internetowych w Polsce. Wyprzedziła Grupę Wirtualna Polska (21,03 mln RU) oraz Grupę RAS Polska, wydawcę Onetu (20,97 mln RU). Dane według badań Madiapanelu (styczeń 2024).
Portal i serwisy Grupy Polsat – Interia są najczęściej wybierane przez polskich internautów. Według badań Mediapanelu łącznie wygenerowały one większy zasięg (21,11 mln RU) niż Grupa Wirtualna Polska (21,03 mln RU) i Grupa RAS Polska (20,97 mln RU).
Grupa Polsat – Interia już od grudnia 2023 roku jest liderem na platformie mobile. Jej przewaga nad drugą w zestawieniu Grupą RAS Polska (Onet) w ciągu jednego miesiąca zwiększyła się o 359 tys. RU i wynosi obecnie 527 tys. RU. Grupa Polsat – Interia łącznie na platformie mobile wygenerowała 20,05 mln RU.
Wydawca Interii oraz Polsatnews.pl i Polsatsport.pl umacnia także swoją pozycję w sektorach tematycznych. Pomponik.pl w styczniu 2024 roku osiągnął najlepszy wynik w historii (8,8 mln RU) i 9. miesiąc z rzędu został liderem kategorii „Plotki, życie gwiazd”. Żaden inny serwis nie panował tak długo w show-biznesie. Deccoria.pl (2,6 mln RU) to od ponad półtora roku najczęściej wybierany w Polsce serwis z inspiracjami wnętrzarskimi i porodami ogrodniczymi.
Jeszcze 4 serwisy Grupy Polsat Plus zakończyły miesiąc z rekordowym wynikiem. Interia Wydarzenia pierwszy raz w historii przekroczyła barierę 8 mln RU, a Interia Biznes 7 mln RU. Pierwszy z tych serwisów dzięki dużemu zaufaniu użytkowników jest od 2. miesięcy na podium kategorii „Informacje i publicystyka – ogólne” w Polsce. Zielona Interia – najpopularniejszy serwis o ekologii w Polsce – osiągnęła 2,8 mln RU i tym samym poprawiła rekord sprzed miesiąca o 460 tys. RU. Interia Kobieta wygenerowała natomiast zasięg na poziomie 7,2 mln RU.