iMad, autoryzowany sprzedawca produktów Apple, wprowadził do swojej oferty innowacyjny program lojalnościowy – iMadExtra. Nowy program nie tylko nagradza klientów atrakcyjnymi rabatami, ale również oferuje szereg dodatkowych korzyści, takich jak szkolenia, usługi diagnostyczne, a nawet sprzęt zastępczy.
iMadExtra stawia na pełne zaangażowanie w obsługę klienta, oferując kompleksowe wsparcie dla posiadaczy produktów Apple. Dołączenie do programu jest proste i dostępne zarówno przy zakupie, jak i wynajmie urządzenia Apple w jednym z salonów stacjonarnych iMad. Klienci muszą jedynie zaakceptować Regulamin i wyrazić zgodę na otrzymywanie materiałów marketingowych. Po tych dwóch krokach, korzystając z przynależności do iMadExtra, mogą cieszyć się wieloma ekskluzywnymi korzyściami.
Klienci otrzymują nie tylko rabaty na akcesoria, ale także na szkolenia, usługę iMadCare czy wybrane usługi serwisowe. Dodatkowo każdy członek programu otrzymuje pakiet 1000 zł do wykorzystania na szereg usług i szkoleń dostępnych u nas przez okres 24 miesięcy. To więcej niż program lojalnościowy – to zaproszenie do pełnego wykorzystania potencjału swojego urządzenia Apple. Co ciekawe, klienci często nie wierzą, że nasz program daje aż tyle korzyści i możliwości, dlatego w naszej komunikacji zachęcamy ich do zapoznania się z iMadExtra, który jest „tak extra, że nie uwierzysz!” – mówi Paweł, kierownik salonu iMad we Wrocławiu.
Wśród korzyści fani urządzeń produkowanych przez giganta z Cupertino znajdą między innymi, zastępcze iPhony 13, Macbooki Air M1 czy iPady 9. generacji. Limit kwotowy dostępny na specjalnym koncie członkowskim można wykorzystać na czyszczenie, diagnozę, reinstalację systemu bądź podstawowe szkolenia dotyczące obsługi flagowych produktów Apple.
Tych korzyści jest naprawdę dużo. Wielu klientów decyduje się na dokupienie akcesoriów, bo lista objętych rabatem produktów jest długa. Stawiamy na kompleksowość naszych usług, a program iMadExtra pozwala na wciągnięcie klientów do świata Apple na wielu płaszczyznach. – podpowiada Paweł z iMad.
Dzięki programowi iMadExtra iMad podnosi standardy obsługi klienta, oferując nie tylko produkty najwyższej jakości, ale także kompleksową opiekę i dodatkowe benefity. Program jest już dostępny w salonach stacjonarnych iMad w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie i Katowicach.