epoint

Firma Advanced Power Solutions (APS) wprowadza na rynek baterie itson, skierowane do młodszej grupy klientów i wpisujące się w przemiany zachodzące w branży mobilnych rozwiązań energetycznych. Oferta marki itson, koncentrującej się na lokalnej produkcji i energii odnawialnej, to propozycja dla osób dbających o środowisko.

Baterie są nieodłącznym elementem codziennego życia, problemem może być znalezienie takich, które byłyby mniej szkodliwe dla środowiska. Na tę potrzebę odpowiadają baterie itson:

Od codziennych zastosowań domowych po urządzenia mobilne, takie jak latarki, słuchawki i aparaty fotograficzne – baterie mogą teraz pomagać nam prowadzić bardziej zrównoważony styl życia. – mówi Izabela Błaszczyk-Janicka, dyrektor ds. marketingu w APS.

Świadomy wybór

itson działa na rzecz zrównoważonego rozwoju, stąd baterie alkaliczne i baterie do aparatów słuchowych marki są wytwarzane na terenie Unii Europejskiej. Zaangażowanie marki w lokalną produkcję znacznie skraca łańcuch dostaw, przyczyniając się do zmniejszenia śladu węglowego.

To dla naszej branży ważny krok w kierunku zrównoważonego rozwoju. Utrzymując produkcję i dystrybucję w UE, skracamy nasz łańcuch dostaw, co skutkuje nawet trzykrotnie mniejszą emisją CO2 niż w przypadku transkontynentalnych łańcuchów dostaw. – mówi Sebastian Schulte, manager ds. zrównoważonego rozwoju w APS.

Marka kładzie również nacisk na wykorzystanie energii odnawialnej w produkcji baterii. Baterie alkaliczne itson są produkowane w 100% przy użyciu odnawialnej energii słonecznej i wiatrowej. Dodatkowo, akumulatory itson są wstępnie ładowane przy pomocy energii słonecznej.

Ułatwienie wyboru

Marka kieruje się zasadą prostoty. itson oferuje przemyślany i odchudzony asortyment baterii alkalicznych, akumulatorków i baterii specjalistycznych, oferując dwie opcje do wyboru: baterie do urządzeń o niskim i średnim poborze mocy oraz baterie do urządzeń o wysokim poborze energii. Kładzie przy tym nacisk na funkcjonalność, a nie na niepotrzebną złożoność. Na opakowaniach obu rodzajów produktów w prosty sposób opisane są praktyczne wskazówki użycia, aby ułatwić konsumentom podjęcie decyzji.

Żywa kolorystyka i zrównoważony styl życia

itson wyróżnia się na tle innych marek oferujących mobilne rozwiązania energetyczne nie tylko działaniami na rzecz zrównoważonego rozwoju, lecz także żywymi kolorami szaty graficznej i dynamicznymi kreacjami.

Nasi główni odbiorcy, przede wszystkim młodzi mieszkańcy miast, zainspirowali markę do zastosowania odważnego stylu komunikacji, odpowiadającego ich pozytywnemu i otwartemu nastawieniu do świata i innych ludzi. – wyjaśnia Błaszczyk-Janicka.

Ten ton marki odzwierciedla przekonanie itson, że zrównoważony rozwój i pozytywne emocje mogą iść ze sobą w parze. W ten sposób stara się ona inspirować nie tylko konsumentów, ale też wszystkie podmioty w branży.

W naszym poczuciu rynek baterii nie zmienił się zbytnio w ostatnich dziesięcioleciach. Liczymy, że nasze działania staną się dla branży inspiracją do tworzenia innowacji przyczyniających się do zrównoważonego rozwoju. Mamy ambicję, aby marka itson stała się częścią życia i stylu młodych pozytywnych, aktywnych i dbających o planetę ludzi.

Marka itson ma jasną wizję dotyczącą zachęcania do pozytywnych zmian oraz wykazuje determinację, by odmienić oblicze branży mobilnych rozwiązań energetycznych.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments