Kolejne baterie Green Cell prosto z Polski trafią na rynki europejskie. Do produktów z kategorii e-bike wytwarzanych w podkrakowskiej Skawinie dołączą cztery modele baterii typu silverfish. Tuż przed rozpoczęciem sezonu rowerowego z taśm produkcyjnych polskiej fabryki Green Cell zjechały pierwsze egzemplarze baterii typu silverfish (przeznaczonej do montażu w bagażniku lub tylnej części ramy).
To kolejny rodzaj akumulatorów do rowerów elektrycznych wytwarzanych w należącym do producenta zakładzie w Skawinie. Bateria dla kurierów rowerowych i nie tylko Poszerzenie rowerowego asortymentu Green Cell o baterie typu silverfish to odpowiedź na potrzeby rosnącego rynku e-bike.
Mówimy o uniwersalnej baterii, wykorzystywanej nie tylko w rowerach rekreacyjnych, ale coraz popularniejszych rowerach cargo. Silverfisha widujemy często np. u kurierów 43 rowerowych, bo jego budowa umożliwia szybką wymianę baterii i powrót na trasę. – opisuje Jeremiasz Zawada, kierownik produkcji w Green Cell.
Chcąc zagwarantować przyszłym użytkownikom najwyższą jakość baterii, producent zdecydował, by oferowane dotąd oraz zupełnie nowe modele silverfisha powstawały w 100% w Polsce.
Oznacza to pełną kontrolę nad procesem produkcyjnym- począwszy od projektu baterii powstającego w dziale badań i rozwoju, poprzez dobór i transport komponentów, składanie pakietów, aż po testy końcowe, pakowanie i wysyłkę bezpośrednio z fabryki.- Proces sortowania ogniw wykorzystywanych w naszych bateriach, staranne zgrzewanie pakietów i uwzględnienie inteligentnego systemu BMS zapewniają im bezawaryjność i jak najlepszy zasięg dostosowany do stylu jazdy cyklisty. To faktycznie robi różnicę, budując naszą renomę wśród użytkowników. – przekonuje Jeremiasz Zawada.
Baterie z linii PowerMove Silverfish oferowane będą w czterech odsłonach- dwa modele o pojemności 10,4 Ah (24 i 36 V) oraz dwa modele o pojemności 11,6 Ah (24 i 36 V). W zestawie z szyną do montażu ładowarką i kluczykami zabezpieczającymi pakowane będą w eko pudełka ze zminimalizowaną powierzchnią nadruku. Green Cell w trendzie mikromobilności Przepustowość otwartej w 2022 roku fabryki Green Cell pozwoli wprowadzić na rynek nawet do 75 tys. baterii w skali roku. Do tej pory skawiński zakład produkował m.in. baterie do rowerów elektrycznych typu hailong (bidonowe) czy wózków inwalidzkich.
Aby myśleć poważnie o jakościowych produktach, trzeba je zrozumieć, a jedyną drogą do tego jest produkcja in-house. Wykorzystując trend mikromobilności, udoskonalamy nasze baterie, przygotowując się tym samym do produkcji większych systemów bateryjnych w przyszłości. – uważa Paweł Ochyński, założyciel Green Cell.
W najbliższych miesiącach Green Cell planuje przeniesienie do skawińskiej fabryki produkcji swoich najbardziej pojemnych powerbanków PowerPlay Ultra oraz kabli do ładowania samochodów elektrycznych