Stopklatka, kanał telewizyjny należący do Grupy Kino Polska, jednej z wiodących grup medialnych w kraju, już 15 marca obchodzi 10-lecie istnienia. To jedyna na rynku ogólnodostępna stacja filmowo-serialowa. Z okazji rocznicy na antenie Stopklatki pojawią się nowości programowe, kanał zyska również jubileuszowe logo.
Stopklatka prezentuje szeroki wybór filmów, takich jak hollywoodzkie hity, najlepsze komedie, poruszające dramaty, klasyki kina akcji, a także popularne seriale. Stałe pasma filmowe, Pogromcy Poniedziałków, Głośne Hity, Niedziele Na Luzie i Straszne Piątki gwarantują, że każdy znajdzie tu ciekawą propozycję na filmowy wieczór. Dzięki bogatej ofercie programowej i szerokiej dostępności Stopklatka to dziś jeden z najpopularniejszych kanałów filmowo-serialowych w kraju, z udziałem w rynku na poziomie 1,28% (Nielsen Media, grupa 16-59, luty 2024 roku).
W marcu Stopklatka obchodzi okrągłe, 10. urodziny. 15 marca 2014 roku stacja rozpoczęła nadawanie, a dziś posiada silną markę i uznanie widzów, a także stanowi synonim dobrego kina i gwarantuje najlepszą rozrywkę filmową.
Z okazji jubileuszu Stopklatka przygotowała dla widzów specjalną ramówkę. W marcu na widzów czekają nowości, takie jak emitowany po raz pierwszy w telewizji naziemnej film „Hiacynt” (24 marca godz. 20:00), w którym ambitny oficer milicji na własną rękę prowadzi śledztwo w sprawie morderstwa w warszawskiej społeczności gejów. Stopklatka pokaże także premierowo serię „Aukcja w ciemno” (emisja od poniedziałku do czwartku o godz. 18:00) opowiadającą o ludziach, którzy żyją ze sprzedaży przedmiotów wylicytowanych podczas aukcji. Kolejna nowość to serial „Katastrofa” (od 18 marca o godz. 16:05) o śledztwie mającym wyjaśnić okoliczności zaginięcia samolotu. Stacja przygotowała również specjalną, wielkanocną ofertę filmową z takimi hitami jak „Mumia” „Bogowie Egiptu”, „Szybcy i martwi”, „Pewnego razu na Dzikim Zachodzie’ czy „Igrzyska śmierci’.
Poza specjalną ramówką Stopklatka zyskała również wyjątkowe, rocznicowe logo, podkreślające jubileusz kanału. Nadawcą kanału jest spółka Stopklatka S.A., należąca do Grupy Kino Polska. Stopklatka dociera dziś do prawie 10,5 mln gospodarstw domowych w kraju. Stację można oglądać w naziemnej telewizji cyfrowej, dostępna jest również w ofercie największych sieci kablowych i platform satelitarnych.