19 marca firma PT Media Telekomunikasi Mandiri (MTM) podpisała umowę na wykorzystanie platformy Comarch Field Service Management. To rozwiązanie w chmurze usprawni działania serwisowe w terenie oraz umożliwi efektywniejsze świadczenie usług dla kluczowych firm telekomunikacyjnych w Indonezji.
Wyzwania stojące przed MTM
MTM obsługuje infrastrukturę telekomunikacyjną głównych dostawców usług telekomunikacyjnych w całej Indonezji. Firma zatrudnia setki techników, którzy zarządzają ponad 300 000 łączy sieciowych oraz tysiącami urządzeń.
W obliczu szybko rozrastającej się infrastruktury oraz rosnącej bazy klientów okazało się, że dotychczasowe rozwiązania do zarządzania usługami w terenie, stosowane przez firmę MTM nie zapewniały pożądanego poziomu wsparcia i kontroli. Inżynierzy i technicy pracujący w terenie potrzebowali dostępu do precyzyjnych danych, a proces planowania ich pracy stawał się coraz bardziej złożony.
Dlatego właśnie MTM poszukiwało wyspecjalizowanej platformy do zarządzania usługami terenowymi, która sprostałaby wyzwaniom specyficznym dla branży telekomunikacyjnej. Comarch FSM okazał się idealnym rozwiązaniem dla ich potrzeb.
Dlaczego Comarch FSM?
Comarch FSM to oprogramowanie do zarządzania usługami terenowymi. Jest przystosowane do wymagań branży telekomunikacyjnej, dzięki czemu spełnia różne potrzeby związane z działalnością MTM. Platforma zawiera funkcje umożliwiające głęboką automatyzację składania zamówień, planowania zadań, przydzielania techników, optymalizacji tras, alokacji sprzętu i zarządzania raportami.
Ta współpraca to ogromny krok w kierunku dalszego rozwoju naszych usług, aby dostarczać klientom rozwiązania na najwyższym możliwym poziomie. Niezawodne produkty do zarządzania usługami w terenie, dedykowane naszej branży, otwierają nowe możliwości ekspansji. Zaawansowana automatyzacja i uproszczenie procedur, które zapewnia Comarch FSM, wspomagają nasze strategiczne podejście do sposobu, w jaki współpracujemy z naszymi klientami. – podkreślił Nurul Kowim, dyrektor generalny MTM.
Rozwiązanie Comarch FSM wyposażone jest w użyteczne funkcje dodatkowe. Aplikacja mobilna umożliwia zdalny dostęp do systemu. Dostarcza technikom powiadomienia w czasie rzeczywistym i daje możliwość komunikacji, co przekłada się na znacznie szybsze rozwiązywanie problemów. Dodatkowo dedykowany Portal Klienta automatycznie obsługuje raporty klientów i powiadamia ich o udanych naprawach. Przyczynia się to do zwiększenia ich satysfakcji i poprawy ogólnego doświadczenia. System nadzoruje również całą sieć, w tym proces zarządzania zasobami, zapewniając zoptymalizowane i wydajne działanie rosnącej infrastruktury MTM.
Nasza innowacyjna oferta została doceniona przez azjatyckie przedsiębiorstwa. Umacniamy naszą pozycję dzięki dostosowanemu portfolio produktów dla klientów z branży telekomunikacyjnej, które wspiera ich rozwój, innowacje i procesy operacyjne. Wdrożenie Comarch Field Service Management udowadnia, że nasze produkty można łatwo dostosować do potrzeb lokalnego rynku. – powiedział Paweł Workiewicz, dyrektor działu rozwoju sprzedaży w regionach APAC & MEA w Comarch.