epoint

Digital Care zmierza w kierunku modelu rozwoju w modelu Device As A Service, poinformowała ISBtech dyrektor B2B Digital Care Renata Filipek – Baryłowska.

Obserwujemy rosnące zainteresowanie najmem urządzeń jako alternatywną formą korzystania ze sprzętu. Dzieje się tak chociażby ze względu na fakt, że najem daje możliwość korzystania ze sprzętu nawet za 70% jego wartości. Kolejnym powodem zainteresowania wynajmem sprzętu przez firmy jest konieczność spełnienia wymogów ESG. My nie ograniczamy się jedynie do najmu urządzeń, ale oferujemy cały zestaw usług w trakcie jego trwania, jak i po. Na to nakłada się rosnące zainteresowanie zwiększaniem udziału używanych, ale profesjonalnie odnowionych urządzeń w firmach” – powiedziała ISBtech Filipek – Baryłowska.

Dodała, że Digital Care wchodzi w model Device As A Service, zaczynając od najmu i obecnie rozszerzając ofertę na zarządzanie całą flotą, w tym dostarczanie sprzętu bezpośrednio do pracowników, którzy są w różnych lokalizacjach.

„Ważna jest dla nas jakość obsługi i bezpieczeństwo. Nasz NPS utrzymuje się powyżej 80% na usługach ochrony, najmu i serwisu” – wskazała dyrektor Digital Care.

ZOBACZ RÓWNIEŻ:

Polskie floty sprzętu IT – raport Digital Care 

W ramach profesjonalnej odnowy używanego sprzętu, Digital Care oferuje m.in. wymianę starej baterii o obniżonej efektywności, na nową i oryginalną, a także SPA dla smartfonów mające na celu poprawę jakości rozmów telefonicznych, funkcji głośnomówiącej, pracy przełącznika wycisza i złącza ładowania. „Jesteśmy też zwolennikami bieżącej aktualizacji oprogramowania sprzętu, co sprzyja zwiększaniu jego bezpieczeństwa” – zaznaczyła Filipek – Baryłowska.

Dodatkowo firma, która ma stary sprzęt może nim zapłacić po wycenie. Oferujemy odkup sprzętu i odzyskanie środków pieniężnych, a następnie uruchomienie najmu.  Zajmujemy się sprzętem nie starszym niż 6 lat” – wskazała dyrektor Digital Care.

Digital Care to największy na polskim rynku dostawca usług dla urządzeń mobilnych, działający od 2012 roku. Współpracuje z operatorami telefonii komórkowej, producentami urządzeń mobilnych oraz ich dystrybutorami, zapewniając klientom lepsze wybory w zakresie technologii oraz kierując się zasadą zrównoważonego rozwoju. W skład grupy Digital Care wchodzi również iMad – autoryzowany sprzedawca i serwis urządzeń firmy Apple, a także MTTC – serwis należący do międzynarodowej sieci serwisowej, realizujący miesięcznie nawet 16 000 napraw urządzeń różnych marek.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments