epoint

Emma jest wiodącym producentem materacy i artykułów do sypialni. W 2023 roku firma wygenerowała przychód w wysokości 961,9 miliona euro. Pomimo napotkanych wyzwań operacyjnych, jakie miały miejsce w trakcie wdrażania nowych systemów, Emmie udało się zwiększyć przychody o 13% i odnotować szósty z rzędu rentowny rok. Po wielu latach szybkiego wzrostu firma planuje zwiększyć poziom doświadczeń zakupowych klientów i otworzyć co najmniej 10 nowych sklepów w całej Europie.

W 2023 roku Emma odnotowała największy wzrost przychodów w regionie Azji i Pacyfiku, Tajwanie, USA i Meksyku. Sprzedaż w Europie także utrzymywała się na wysokim poziomie, co miało wpływ na utrzymanie już szósty rok z rzędu zyskowności i wzrostu firmy. Na tym rynku szczególnie Belgia wyróżniała się najwyższą sprzedażą w regionie. Od momentu rozpoczęcia działalności w 2015 roku, Emma rozszerzyła swoją działalność na ponad 30 rynków na całym świecie.

Zobowiązanie do poprawy doświadczenia klienta

Misją Emmy jest pomaganie ludziom na całym świecie w lepszym śnie. Stawiając na dalszy rozwój, w 2023 roku wprowadzono nowe systemy, produkty i platformy. Są to między innymi nowy system zarządzania zamówieniami i nowy system przetwarzania płatności i zwrotów. Migracja na te systemy – które ostatecznie poprawią doświadczenie zakupowe klientów – spowodowała jednak pewne zakłócenia krótkoterminowe.

2023 rok był dla nas stosunkowo trudny, głównie z powodu migracji systemów. Migracja spowodowała znacznie więcej zakłóceń niż przewidywaliśmy. Pomimo to cieszymy się, że wciąż odnieśliśmy wzrost w branży, która się skurczyła. Wiemy, że wciąż mamy wiele pracy do wykonania i chcemy upewnić się, że rozwiązania, które wprowadzimy w celu poprawy doświadczenia klienta, będą wspierały zrównoważony wzrost w przyszłości.  powiedział dr Dennis Schmoltzi, CEO i współzałożyciel Emmy.

Poprawa doświadczeń zakupowych klientów jest naszym głównym priorytetem na 2024 rok” — dodał Manuel Mueller, CEO i współzałożyciel Emmy. „Rozszerzyliśmy nasz zespół operacyjny, zoptymalizowaliśmy wewnętrzne procesy, przenieśliśmy systemy i ulepszyliśmy komunikację z klientami, mając na celu stanie się światową numer jeden w branży snu — nie tylko online, ale również w sklepach stacjonarnych.”

Planowane otwarcie kolejnych sklepów Emma na 2024 rok po udanym starcie w 2023 roku
Wraz z otwarciem swoich pierwszych flagowych sklepów stacjonarnych w Hadze (Holandia) i Kolonii (Niemcy), firma Emma – która dotychczas działała głównie online – osiągnęła kolejny ważny krok. Sklepy stacjonarne producenta spotkały się z ogromnym zainteresowaniem klientów. Jak się okazuje, wiele z osób planujących nabycie artykułów sypialnianych preferuje tradycyjne zakupy. Niektórzy nawet są gotowi podróżować przez wiele godzin, aby osobiście przetestować produkty i skorzystać z porad doradców.

W związku z tym Emma planuje otworzyć co najmniej 10 kolejnych sklepów stacjonarnych w Europie w 2024 roku.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments