Kingston Digital Europe Co LLP, spółka zależna Kingston Technology Company, Inc. – światowego lidera w dziedzinie produktów pamięci i rozwiązań technologicznych – specjalizująca się w produkcji pamięci flash, poinformowała dziś, że zakończyła kolejny udany rok, utrzymując w ujęciu kwartalnym pozycję lidera na rynku. Ta konsekwencja w osiąganiu dobrych wyników zaowocowała w 2023 r. 23,8% udziałem w rynku sprzedaży dysków SSD.
Dane zgromadzone przez TRENDFOCUS potwierdziły, że firma Kingston była wiodącym dostawcą klienckich dysków SSD w ujęciu ilościowym, dostarczając w 2023 r. 27,4 mln tych nośników. W samym 4. kwartale udział firmy Kingston w rynku klienckich dysków SSD wyniósł 21,3% przy sprzedaży 5,7 mln sztuk.
Ciągłe wysiłki na rzecz rozwoju wysokiej jakości dysków klienckich, takich jak NV2, dostępny w dwóch wersjach dysk SSD Kingston FURY Renegade czy model KC3000, pozwalają zaoferować rozwiązanie PCIe 4.0 NVMe wszystkim odbiorcom – od nowicjuszy modernizujących swoje komputery, po zaawansowanych użytkowników, którzy oczekują więcej od swojego systemu. Ponadto w 2023 r. firma Kingston rozszerzyła swoją bogatą ofertę produktów o zewnętrzny dysk SSD XS1000, a także model klasy korporacyjnej – DC600M.
Kingston oferuje swoim klientom niezrównaną, najlepszą w swojej klasie pomoc techniczną, obsługę i niezawodność produktów, gwarantowaną przez inżynierów i ekspertów, którzy je projektują. To kluczowy czynnik decydujący o silnej pozycji firmy Kingston w tych rankingach.
Do końca roku sprzedaż dysków SSD do komputerów utrzymywała się na wysokim poziomie, przy ciągłym wzroście popularności nośników z interfejsem PCIe NVMe. Spodziewamy się dalszego rozwoju tego trendu w 2024 r. – skomentował wyniki badań wiceprezes firmy TRENDFOCUS, Don Jeanette.
„Ścisła współpraca z naszymi dostawcami, klientami i partnerami pozwala nam zachowywać elastyczność w obliczu zmieniających się warunków rynkowych i wymagań klientów. Staramy się wprowadzać najnowsze rozwiązania SATA i NVMe, oferując szeroką gamę dysków SSD w segmencie klienckim, aby sprostać tym potrzebom, a osiągnięte wyniki potwierdzają nasze zaangażowanie w te wysiłki. – powiedział Tony Hollingsbee, SSD Business Manager w Kingston EMEA.