Orange Polska uruchomił sprzedaż usługi Opaska SOS. To przełom na rynku opieki nad osobami bliskimi, które potrzebują stałej kontroli. To rozwiązanie zwiększa bezpieczeństwo bliskich np starszych lub chorych osób. Dostępne jest w dwóch wariantach. Partnerem technicznym usługi oraz dostawcą rozwiązania do monitoringu zdrowia jest firma Locon.
Opaska SOS wraz z usługą i aplikacją jest już dostępna w wybranych salonach Orange Polska oraz online. Klienci decydujący się na zakup Opaski SOS wraz z usługą, dzięki której mogą monitorować zdrowie najbliższych zyskają wsparcie w sytuacjach zagrożenia życia lub zdrowia.
Zwykły zegarek? Telefon? Czym jest Opaska SOS?
Opaska SOS, z pozoru wyglądająca jak zwykły zegarek z wyświetlaczem i usługa „Opaska SOS” to rozwiązanie, dzięki któremu:
• otrzymasz powiadomienie w sytuacji, gdy Twój bliski upadnie lub użyje przycisku SOS gdy będzie potrzebował pomocy,
• wykonasz bliskiemu zdalne pomiary najważniejszych parametrów życiowych ciśnienia tętniczego, temperatury, pulsu i saturacji. W przypadku pogorszenia stanu zdrowia bliskiego system natychmiast powiadomi Cię,
• wyznaczysz strefy bezpieczeństwa (np. dom, praca) i dostaniesz powiadomienie gdy Twój bliski je opuści,
• możesz w każdej chwili zadzwonić do osoby używającej Opaski SOS, ponieważ ma wbudowaną kartę SIM i stanowi niezawodny telefon, który zawsze pozostaje na nadgarstku zawsze, zlokalizujesz bliskiego z dokładnością GPS.
Warianty oferty
Usługa dostępna jest w wariancie Standard i Premium. Wariant Premium wyróżnia przede wszystkim rewolucyjna opcja usługa Teleopieki tj. automatycznego połączenia opaski z Centrum Ratownictwa Medycznego, gdzie profesjonalni ratownicy 24/7 pozostają do dyspozycji, aby udzielić wsparcia Twoim bliskim.
Dzięki całodobowej ochronie Twoi rodzice, czy dziadkowie już nigdy nie pozostaną bez pomocy w sytuacji zagrożenia!
Wspólnie z Orange Polska wiele miesięcy pracowaliśmy nad projektem, który może być przełomowy w kontekście opieki nad osobami, które tego potrzebują np. mieszkającymi samotnie lub chorymi.
Opaski SOS wprowadziliśmy na rynek ponad 3 lata temu i zyskały one zaufanie już kilkunastu tysięcy klientów. Teraz dzięki współpracy z Orange będą dostępne w wybranych salonach w bardzo korzystnej ofercie Operatora. Dzięki stałym pomiarom parametrów życiowych czujnikowi upadku oraz możliwości wezwania SOS lub połączenia telefonicznego nasi najbliżsi zyskają nowy poziom bezpieczeństwa. Dodatkowe wsparcie całodobowego centrum ratownictwa pomogło już setkom naszych Klientów. Cieszę się, że grono osób objętych usługą Opaska SOS rozwija się w tak szybkim tempie. – mówi Paweł Biadała, CEO Locon.
Locon, działa na Polskim rynku od 1995 roku Firma jest liderem w zakresie usług lokalizacyjnych oraz zdalnego monitoringu zdrowia. Obecnie, firma Locon posiada ponad 1,1 mln zarejestrowanych użytkowników, z czego kilkadziesiąt tysięcy korzysta z urządzeń IOT takich jak: Smartwatche dla dzieci, Lokalizatory dla zwierząt, czy Opaski SOS dla osób potrzebujących stałej opieki.