epoint

Dzięki współpracy PKO Banku Polskiego i firmy Comarch klienci korporacyjni i przedsiębiorstwa, które korzystają z systemu Comarch ERP Optima, mogą zlecać przelewy bezpośrednio w swoim systemie, bez konieczności logowania do serwisu iPKO biznes. Jest to możliwe dzięki pełnej integracji systemów. W efekcie każda firma, która korzysta z obu tych programów, może znacznie uprościć czynności finansowo-księgowe.

Wśród operacji, które może zrealizować firma, znajdują się m.in. zlecanie przelewów — w tym przelewy MPP/Split Payment, przelewy do ZUS, przelewy podatkowe oraz zagraniczne, pobieranie historii transakcji, sprawdzanie salda rachunków. W dostarczonym rozwiązaniu klienci mają do wyboru dwa sposoby uwierzytelniania i podpisywania zleceń, za pomocą certyfikatu wydawanego przez bank lub podpisem kwalifikowanym.

Naszym celem jest nieustanny rozwój serwisu iPKO biznes dzięki wdrażaniu funkcji, które ułatwiają pracę naszym klientom. Dlatego integrujemy bank z najpopularniejszymi systemami finansowo-księgowymi, z których korzystają duże firmy. Dzięki współpracy z naszym partnerem – firmą Comarch – udostępniliśmy takie rozwiązanie klientom korzystającym z iPKO biznes i pracującym w Comarch ERP Optima. Wspólnie z firmą Comarch planujemy integrację z ich kolejnymi systemami. – mówi Mariusz Dąbrowski, dyrektor Departamentu Produktów Transakcyjnych w PKO Banku Polskim.

Do puli integracji systemów Comarch ERP z bankami dołączamy teraz kolejną – z PKO Bankiem Polskim. To duże ułatwienie dla firm korzystających z naszego oprogramowania Comarch ERP Optima. Dzięki temu firmy nie tylko zmniejszą czas potrzebny na wykonanie operacji finansowej, ale też ograniczą potencjalne błędy czy zyskają szybki dostęp do informacji o finansach organizacji. – tłumaczy Zbigniew Rymarczyk, Wiceprezes Comarch i Dyrektor Sektora Enterprise Solutions.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments