Obok nowego członka zarządu w zespole zarządzającym agencji Semcore pojawią się nowi liderzy odpowiedzialni za strategiczne procesy firmy. Dzięki zmianom firma chce utrzymać kilkudziesięcioprocentowy wzrost przychodów. Poprzedni rok Semcore zamknął przychodami na poziomie 13 mln złotych.
Od początku stycznia 2024 roku nowym członkiem zarządu i COO Semcore został Michał Jangas. Zastąpił Aleksandra Cierniewskiego, który po ponad dekadzie odszedł z firmy.
Kolejne strategiczne decyzje dotyczą powołania nowych stanowisk: Head of Growth, który będzie odpowiadał za realizację strategii wzrostu; Head of Sales, który ma wzmocnić dział sprzedaży oraz utworzenie nowego działu na czele z Head of Partnerships. Powołana została również komórka strategiczna, która ma za zadanie integrować i koordynować działanie firmy.
Mamy nadzieję, że te kroki pozwolą nam utrzymać kilkudziesięcioprocentowy wzrost przychodów rok do roku. Nowo powołana struktura organizacyjna jest dla nas nie tylko katalizatorem wzrostu, ale też platformą do lepszego zrozumienia potrzeb naszych klientów. Wprowadzenie nowych talentów i strategiczna reorganizacja kluczowych działów, to dla nas istotne punkty w realizacji wizji pozycjonowania Semcore jako przodującej agencji marketingu internetowego w Polsce. Świadomi swojego dorobku z optymizmem patrzymy w przyszłość i przygotowujemy się na nadchodzące wyzwania. – tłumaczy Marcin Stypuła, prezes i założyciel agencji Semcore.
Na stanowisku Head of Growth będzie pracował Jakub Hoppe. To doświadczony ekspert od digital marketingu, który przynosi do Semcore ponad 15 lat doświadczenia w branżach e-commerce oraz wydawniczej. Specjalizował się w strategiach opartych na danych, optymalizacji konwersji i efektywnych kampaniach płatnych. Jako t-shaped marketer, Jakub łączy szeroką wiedzę branżową z głęboką specjalizacją.
Stanowisko Head of Sales obejmuje Mateusz Blumenfeld. Absolwenta Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie wyróżnia podejście do pracy oparte na szerokich kompetencjach, merytoryce i umiejętności budowania partnerstw.
Natomiast Head of Partnerships został Damian Kaczmarek. Jego kilkuletnie doświadczenie w branży oraz podejście oparte na szczerości i profesjonalizmie, ma być kluczem w budowaniu strategicznych partnerstw.
Przypomnijmy, że agencja Semcore jest jednym z liderów branży SEO w Polsce, z przychodami na poziomie 13 mln złotych w 2013 roku. Semcore na koncie ma współpracę z takimi markami jak GLS, Oriflame, Oshee, Coccodrillo. Firma zajmuje się m.in. pozycjonowaniem stron internetowych w wynikach organicznych wyszukiwarki Google. Jedną z głównych specjalizacji Semcore jest połączenie SEO z UX, czyli zapewnienie optymalnego doświadczenia użytkownika na stronie internetowej.
Działania SXO obejmują między innymi: analizę zachowania użytkowników na stronie, testowanie wersji strony pod kątem doświadczenia użytkownika, optymalizację szybkości ładowania strony, dopasowanie treści do potrzeb użytkowników, a także dbałość o responsywność strony i jej wygląd na różnych urządzeniach.