epoint

Klarna po miesiącu od wdrożenia wtyczki ChatGPT do swoich usług, publikuje imponujące wyniki, które udało się osiągnąć firmie, dzięki współpracy z OpenAI:

  • W ciągu pierwszego miesiąca działania, asystent AI Klarny przeprowadził ponad 2,3 miliona rozmów, co stanowi dwie trzecie wszystkich czatów obsługi klienta.
  • Asystent wykonuje pracę równoważną 700 pełnoetatowych pracowników.
    Chatbot osiągnął równie wysokie oceny satysfakcji klientów co ludzcy agenci.
    Jest bardziej skuteczny w rozwiązywaniu problemów, co poskutkowało 25% spadkiem powtórnych zapytań.
  • Teraz klienci Klarny mogą rozwiązać swoje problemy w czasie poniżej 2 minut w porównaniu do 11 minut wcześniej.
  • Jest dostępny w 23 rynkach na całym świecie, 24 godziny na dobę i komunikuje się w ponad 35 językach.
  • Szacuje się, że przyniesie firmie poprawę zysków w wysokości 40 milionów dolarów jeszcze w 2024 roku.

Klarna to pierwsza europejska firma i pierwsza firma fintech na świecie, która wprowadziła do swoich usług asystenta AI i zrewolucjonizowała doświadczenia zakupowe oraz jeszcze bardziej usprawniła obsługę klienta.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments