Stołeczny projekt ogólnopolskiego dewelopera wymazuje biznesową przeszłość kwartału poprzemysłowego Służewca i pisze jego nową historię w postaci zielonej oraz wielofunkcyjnej przestrzeni do życia, oraz odpoczynku. Wraz z postępem prac i wysoką dynamiką sprzedaży Archicom otwiera nowe biuro na dwóch wysokich piętrach budynku myhive Mokotów One, oferując, poza atrakcyjną ofertą sprzedażową, również zapierające dech w piersiach widoki na budowany projekt i cały Mokotów.
Archicom zaprasza teraz do swojej nowej, komfortowej i eleganckiej siedziby zaaranżowanej w biznesowym gmachu znanym przez lata jako Taurus. Przy ulicy Wołoskiej 5 deweloper zagospodarował dwie kondygnacje, a zespół sprzedażowy ma do swojej dyspozycji m.in. potężne ścienne ekrany, na których może prezentować makiety VR zarówno całej inwestycji, jak i pojedynczych lokali.
Po raz kolejny przecieramy szlak i wyznaczamy trend dla całej branży. Salon Sprzedaży na 11. i 12. piętrze to bezprecedensowy krok w historii Archicom, a my w jego lokalizacji dostrzegamy tylko plusy. Przede wszystkim klient na własne oczy i niemal z perspektywy lotu ptaka może podziwiać powstawanie projektu, który odmieni cały kwartał Służewca i będzie np. jego przyszłym domem. Na miejscu do dyspozycji odwiedzających jest także nasz doświadczony zespół sprzedażowy, który przy wsparciu najnowszej technologii, w najdrobniejszych szczegółach, przedstawi benefity przyszłego życia w inwestycji Modern Mokotów, czyli przemyślanego w każdym szczególe projektu otoczonego zielenią m.in. parku linearnego. Na terenie nie zabraknie również kawiarni i restauracji sprzyjających budowaniu dobrych sąsiedzkich i międzyludzkich relacji. – podkreśla Dawid Wrona, Chief Operating Officer w Archicom.
Na pierwszym poziomie uruchomionego Salonu Sprzedaży na klientów czeka reprezentacyjne lobby o powierzchni niemal 170 mkw., a w nim recepcja, a także komfortowa strefa z kanapami. W tej części znajduje się największa sala sprzedaży posiadająca ponad 32,5 mkw.
Do dyspozycji odwiedzających przygotowano również salę dla osób niepełnosprawnych. Na drugim poziomie zaaranżowano pięć kameralnych pomieszczeń do indywidualnych spotkań z klientami, a także strefę VIP o powierzchni ponad 100 mkw. Za wykończenie i wystrój Salonu Sprzedaży projektu Modern Mokotów odpowiadał sprawdzony i doświadczony partner marki Archicom, czyli Galerie Venis.