epoint

WZK Victoria, ZAT, ZM Postęp, Energa Operator i Mikomax to laureaci IFS Business Transformation Awards. 

Firma WZK Victoria została uhonorowana tytułem „Lider Transformacji Biznesowej”. Przyznanie nagrody jest bezpośrednim wynikiem innowacyjnego wykorzystania IFS Cloud w procesie transformacji cyfrowej WZK Victoria, mającego na celu wspieranie zrównoważonego rozwoju oraz osiągnięcia zeroemisyjności środowiskowej. Dzięki implementacji IFS Cloud, firma zdołała zintegrować zaawansowane narzędzia technologiczne do monitorowania i optymalizacji swoich procesów operacyjnych, co przekłada się na efektywniejsze zarządzanie zasobami, podano w informacji.

W kategorii Innowacyjny Biznes wyróżnienie otrzymała czeska spółka ZAT a.s. Producent systemów sterowania i monitorowania dla elektrowni, otrzymuje nagrodę za płynną transformację cyfrową do IFS Cloud, rozszerzenie funkcjonalności i usprawnienie procesów w obszarach umów sprzedaży i serwisu oraz raportowania, a także usunięcie znacznej liczby dostosowań poprzez uproszczenie procesów przy użyciu standardowej funkcjonalności IFS Cloud, stwierdzono w komunikacie.

Zwycięzcą kategorii Partnerstwo Technologiczne Roku została firma ZM Postęp. ZM Postęp otrzymał nagrodę za wyjątkową efektywności i innowacyjne podejście w procesie wdrażania systemu IFS Cloud. Kluczowym elementem tego sukcesu było maksymalne wykorzystanie standardowych funkcjonalności oferowanych przez system, co pozwoliło na znaczne zredukowanie potrzeby wprowadzania czasochłonnych modyfikacji. Firma zdołała nie tylko przyspieszyć proces wdrożenia, ale również zapewnić wysoką stabilność i niezawodność systemu. Wszystko to udało się osiągnąć przy jednoczesnym spełnieniu specyficznych wymagań i oczekiwań branży Automotive, zaznaczono w informacji.

W kategorii Architekt Transformacji Cyfrowej nagrodę otrzymała Energa Operator. Nagroda przyznana za pierwsze w Polsce wdrożenie systemu IFS MWM wspierającego prace mobilną techników i monterów sieci elektroenergetycznej. ENERGA Operator jako pierwsza zaadaptowała to rozwiązanie w polskich warunkach biznesowych, oraz skutecznie zintegrowała je z systemami ERP, EAM i GIS innych producentów. Szczególne uznanie należy się za wysiłek włożony w to, aby konfiguracja systemu spełniała najlepsze praktyki biznesowe obowiązujące u polskiego Operatora Systemu Dystrybucji, wskazano w komunikacie.

W kategorii Klient Referencyjny Roku otrzymał Mikomax. Mikomax nie tylko z powodzeniem zintegrował rozwiązania IFS, ale także aktywnie dzieli się swoimi doświadczeniami, będąc autorytetem dla innych użytkowników systemu. Ich zaangażowanie w promowanie najlepszych praktyk oraz rozwój społeczności IFS jest bardzo ważnym elementem naszej współpracy. Na co dzień bardzo skutecznie wykorzystują narzędzia IFS do wsparcia efektywności operacyjnej i rozwoju innowacyjności w swojej branży, podano w informacji.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments