Stor9 osiągnęła wzrost przychodów i zysku netto w 2023 roku. Przychody Stor9 wyniosły 23,9 mln zł, co oznacza 73-procentowy wzrost w porównaniu do roku poprzedniego. Zysk netto w tym okresie zwiększył się o 233%, osiągając poziom 457 tys. zł.
Osiągnięcie rekordowych wzrostów w ubiegłym roku jest dla nas powodem do dumy i potwierdzeniem skuteczności naszej strategii inwestycji w rozwój usług influencer marketingu i produkcji treści reklamowych ze szczególnym naciskiem na wykorzystywanie innowacyjnych rozwiązań technologicznych. W 2023 roku – szóstym roku naszej działalności – zwiększyliśmy przychody do 24 mln zł, co stanowi wzrost o ponad 70%. Warto zaznaczyć, że w tym okresie zainwestowaliśmy prawie 2 mln zł w rozwój i optymalizację naszych produktów i usług.
Pomimo wysokich nakładów inwestycyjnych, wypracowaliśmy niespełna pół miliona zysku netto – o ponad 230% więcej niż w 2022 roku. Podejrzewam, że w ubiegłym roku byliśmy liderem wzrostu w branży, a nasze wyniki ugruntowują naszą silną pozycję na rynku. To także efekt kreatywnego zaangażowania i ciężkiej pracy naszego zespołu, za co pragnę wyrazić głębokie uznanie i serdeczne podziękowania. – mówi Anna Zielińska, CEO Stor9.
Stor9 specjalizuje się w skutecznych i kreatywnych rozwiązaniach marketingowych. Wykorzystuje nowe technologie (w tym AI) do automatyzacji procesów w produkcji i komunikacji, co pozwala realizować innowacyjne i szyte na miarę kampanie marketingowe. Oferuje kompleksowe usługi w zakresie influencer marketingu oraz produkcji treści reklamowych. Firmę tworzy 40 wysoko wykwalifikowanych specjalistów.
Stor9 współpracuje z wieloma znanymi markami, takimi jak RTV EURO AGD, Sephora, Alpro, Totalizator Sportowy, Empik oraz Polpharma, dostarczając rozwiązania, które budują trwałe relacje z konsumentami i zwiększają rozpoznawalność marki. Stor9 działa od 2017 roku. Firma została założona m.in. przez Annę Zielińską (CEO) i Roberta Lewandowskiego, który jest większościowym udziałowcem w spółce.