Ubezpieczenie zawodników startujących w zawodach IRONMAN w Polsce to efekt zawarcia współpracy UNIQA z agencją Sport Evolution, która jest wyłącznym licencjobiorcą marki IRONMAN w Polsce oraz agentem Ubezpieczenia dla Aktywnych (UDAO), dostarczającym od 6 lat ubezpieczenia dla osób aktywnych zarówno na wydarzeniach sportowych, jak i podczas treningu.
„IRONMAN to globalna marka, która każdego roku gromadzi setki tysięcy aktywnych fizycznie osób na całym świecie. Cieszymy się, że w tym roku możemy także dołożyć swoją cegiełkę do tego prestiżowego wydarzenia, szczególnie, że w ubezpieczaniu uczestników imprez sportowych mamy już doświadczenie. Od ponad 4 lat z powodzeniem współpracujemy z UDAO w zakresie udostępniania ubezpieczeń dla wszystkich aktywnych. Dzięki UDAO jesteśmy obecni na wydarzeniach takich jak IRONMAN i Runmageddon, ale również na większości wydarzeń biegowych, triathlonowych i kolarskich – jesteśmy tam, gdzie są osoby, dla których aktywność fizyczna jest stylem życia. Te partnerstwa są dla nas bezcenne, bo aktywność fizyczna i zdrowa rywalizacja sportowa cechuje też naszych pracowników, którzy regularnie uczestniczą w tego typu wydarzeniach. – mówi Marcin Wąsikowski, dyrektor zarządzający Pionu Sprzedaży i Współpracy z Partnerami w UNIQA Polska.
Współpraca z IRONMAN Poland dotyczy zarówno osób na stałe mieszkających w Polsce jak i nierezydentów, czyli osób, które na zawody serii IRONMAN przyjeżdżają z zagranicy.
Wszyscy startujący w imprezach IRONMAN Poland będą mieli możliwość skorzystania z naszej oferty w zakresie ubezpieczeń na start (następstwa nieszczęśliwych wypadków oraz koszty rehabilitacji) i ochronę związaną z brakiem możliwości startu, czyli zwrot kosztów udziału w imprezie lub np. utraty dokumentów dla nierezydentów. To ważny punkt w zakresie rozwoju naszej strategii związanej ze wsparciem osób aktywnych, a współpraca z UDAO daje nam możliwość szerokiego dotarcia do zainteresowanych i aktywnych. – dodaje Marta Domańska-Trzaskoma, dyrektor ds. Rozwoju sprzedaży w UNIQA Polska.
The IRONMAN Group, właściciel marek IRONMAN, IRONMAN 70.3 oraz 5150 Triathlon Series, to największy operator masowych imprez sportowych na świecie, obsługujący rocznie ponad 1 mln uczestników imprez ze swojego globalnego portfolio.
Ubezpieczenia UNIQA oraz współpraca z UDAO to dla nas nowy rozdział w zakresie podnoszenia satysfakcji naszych klientów. Dzięki współpracy, możemy zabezpieczyć startujących nie tylko na imprezach serii IRONMAN, ale także podczas pozostałych wydarzeń, które są dostępne na naszej platformie SlotMarket.pl. Jesteśmy przekonani, że ta współpraca wzmocni naszą pozycję na rynku i dostarczy oczekiwanej ochrony startującym. – mówi Michał Drelich, CEO Sport Evolution.
Pandemia oraz zmieniające się postawy konsumenckie rzucają nowe wyzwania organizatorom wydarzeń sportowych. Coraz częściej rozbudowują oni podstawową ofertę udziału w zawodach o nowe elementy, które zapewnią uczestnikom nie tylko pełniejsze doświadczenie ze startu w imprezie, ale też komfort i poczucie bezpieczeństwa na wypadek, gdyby z różnych przyczyn losowych nie mogli ostatecznie wziąć udziału w rywalizacji lub coś złego spotkało ich podczas samej rywalizacji. Jednym z takich rozwiązań są właśnie dodatkowe ubezpieczenia.
Współpraca z IRONMAN Poland przy wsparciu UNIQA to dla nas ważny krok w rozwoju, daje nam to nie tylko możliwości współpracy ze światowym brandem, ale także spełnienie oczekiwań osób startujących w tych imprezach. – dodaje Jarosław Roślicki, wiceprezes UDAO, odpowiedzialny w spółce za rozwój.
W 2024 roku w Polsce odbędą się trzy imprezy serii IRONMAN Poland: 9 czerwca w Warszawie, 4 sierpnia w Gdyni i 1 września w Poznaniu. Z kolei w dniach 16-18 sierpnia zostanie zorganizowana pierwsza impreza w Hradec Kralove w Czechach.