Xiaomi ogłasza swoje globalne partnerstwo przy organizacji tegorocznej edycji „Red Bull Can You Make It?”. Jest to wyścig po Europie, który gromadzi poszukiwaczy przygód z całego świata. Akcja rozpoczęła się 21 maja br., a zakończy na mecie w Berlinie, w najbliższy wtorek, 28 maja.
„Red Bull Can You Make It?” to inicjatywa dla entuzjastów mocnych wrażeń. Trzyosobowe zespoły muszą pokonać trasę z Kopenhagi do Berlina i dotrzeć do mety bez pieniędzy. Ich jedyną walutą będą puszki Red Bulla, które mogą wymienić na wszystko, czego potrzebują – od jedzenia, po zakwaterowanie i transport. W tym roku, nieodłącznymi towarzyszami śmiałków będą smartfony z serii Xiaomi Redmi Note 13. Podczas całej podróży, uczestnicy będą dokumentować swoje doświadczenia i wykorzystywać zaawansowane możliwości serii Redmi Note 13, które pomogą im w ukończeniu szeregu wyzwań po drodze.
W zawodach wezmą również udział cztery zespoły Xiaomi WildCard, każdy składający się z trzech osób. Podróżnicy pochodzą z różnych regionów i krajów:
- Europa Zachodnia | „Endurance All Stars”: Rick Azas, Alfonso Santaella, brazocrew
z Niemiec, Hiszpanii i Włoch - CEE & Nordics | „The Pro Photographer”: Ivan Magla, Iustin Petrescu, Daniel Rykr
z Chorwacji, Rumunii i Czech. - Bliski Wschód | „The Iconics”: Fatih Yasin, Bilal Hanci, Atakan Özyurt z Turcji
- Afryka | „The Hyper Chargers”: Christine Nagy, Adel Sadek, Andrew Wadid, Craig Graham Howes z Egiptu i RPA
Korzystając z Redmi Note 13, uczestnicy będą mieli możliwość odkryć funkcje fotograficzne tego produktu. Przetestują aparat 200 MP do tworzenia treści audiowizualnych. Sprawdzą również możliwość szybkiego ładowania HyperCharge 120W oraz ochrony urządzenia w certyfikacie IP68. Bez wątpienia Redmi Note 13 od Xiaomi, w trakcie wyścigu niejednokrotnie zostanie poddany wielu próbom. Zwłaszcza w ekstremalnych warunkach, gdy zawodnicy będą używać smartfonów do radzenia sobie z różnymi wyzwaniami.
Cieszymy się, że możemy połączyć siły z Red Bull Can You Make It?. Ta akcja od zawsze zachęca do przekraczania kolejnych granic i nieszablonowego, innowacyjnego myślenia. To wartości spójne z misją marki Xiaomi – dążymy do tego, aby nasze urządzenia inspirowały młodych ludzi na całym świecie do osiągania niemożliwego. Nie możemy się doczekać, aby zobaczyć, jak uczestnicy Red Bull Can You Make It? wykorzystają nasze smartfony z serii Redmi Note 13 do pokonywania kolejnych wyzwań i dzielenia się swoimi niesamowitymi historiami. – mówi Oktawia Rączy, PR Manager w Xiaomi Polska.
Śledząc przygody zespołów WildCard będzie można zobaczyć, jak w trudach podróży i walki z przeciwnościami rodzą się prawdziwie kultowe ujęcia. Wszystko to będzie możliwe dzięki serii Redmi Note 13 od Xiaomi.