epoint

Cisco rozpoczęło konferencję Cisco Live 2024, ogłaszając kolejną porcję innowacji i inwestycji w obszarze sztucznej inteligencji. Firma wysyła w ten sposób jasny komunikat: sztuczna inteligencja to nie tylko punkt zwrotny w świecie technologii. To również wydajne, inteligentne źródło cyfrowej odporności, które może łączyć i chronić całe organizacje oraz napędzać wzrost i budować skalę.

Najważniejsze wydarzenie poświęcone technologiom sieciowym i bezpieczeństwu jest dla Cisco okazją do prezentacji nowych, wzbogaconych o rozwiązania AI produktów z zakresu sieci, cyberbezpieczeństwa i obserwowalności. Zostały one zaprojektowane tak, aby zapewnić klientom widoczność i wgląd niezbędne do zabezpieczenia całego cyfrowego śladu organizacji oraz budowy cyfrowej odporności.

Cieszymy się, że możemy podzielić się niesamowitymi innowacjami i nowymi możliwościami opartymi na sztucznej inteligencji. Nasza firma ma wyjątkową pozycję, aby zrewolucjonizować sposób, w jaki infrastruktura i dane łączą i chronią organizacje każdej wielkości, i jesteśmy przekonani, że jesteśmy właściwym partnerem strategicznym dla naszych klientów w erze sztucznej inteligencji. – powiedział Chuck Robbins, prezes i dyrektor generalny Cisco.

Cisco Investments ogłosiło również powołanie globalnego funduszu inwestycyjnego o wartości 1 mld dolarów na rzecz rozwijania bezpiecznych i niezawodnych rozwiązań AI. Strategiczne inwestycje Cisco w spółki Cohere, Mistral AI i Sale AI są związane z takimi obszarami, jak infrastruktura obliczeniowa, podstawowe modele uczenia maszynowego, rozwój modeli i szkolenia.

Nowości produktowe Cisco odpowiadają na wyzwania klientów

Udział licznych klientów Cisco w wydarzeniu potwierdza kluczową rolę Cisco jako strategicznego sojusznika w biznesie i technologii. Wśród uczestników Cisco Live znaleźli się reprezentanci takich organizacji, jak Steve Madden, Room & Board, Marriott, AT&T, Equinix, WWE, SoFi Stadium, Hollywood Park oraz McLaren F1 Racing.

Łatwość wdrożeń AI

  • Klastry Cisco Nexus HyperFabric AI: pierwsze w branży, nowo opracowane przez Cisco i Nvidia rozwiązanie ułatwia wdrażanie i monitorowanie modeli i aplikacji generatywnej sztucznej inteligencji oraz zarządzanie nimi bez potrzeby posiadania obszernej wiedzy i umiejętności IT. Zapewnia widoczność i analitykę w całym stosie AI oraz upraszcza wdrażanie infrastruktury AI i jej obsługę.
  • Cisco Networking Cloud: dzięki innowacjom z natywną obsługą AI w Cisco ThousandEyes Digital Experience Assurance klienci uzyskają wgląd w każdą sieć korporacyjną, chmurę i aplikacje SaaS wraz z możliwościami zarządzania nimi – celem zapewnienia wyjątkowych doświadczeń cyfrowych wszystkim użytkownikom.

Bezpieczniejsze AI

  • W zmaganiach z cyberprzestępcami w coraz bardziej złożonym i hiperrozproszonym świecie nowe możliwości Cisco Security Cloud przechylają szalę na stronę obrońców. Cisco Security Cloud zapewnia klientom bezpieczeństwo wzmocnione sztuczną inteligencją w postaci wiodącej na rynku infrastruktury zapór sieciowych, nowych źródeł telemetrii, doskonałej widoczności sieci i architektury zarządzania natywnie wspierającej AI.
  • Niewiele ponad miesiąc od wprowadzenia do oferty rozwiązania Hypershield Cisco ogłasza wsparcie dla układów DPU AMD Pensando i układów IPU Intela. Umożliwi to przedsiębiorstwom wdrażanie opartej na sztucznej inteligencji, rozproszonej architektury bezpieczeństwa, płynnie łączącej środowiska chmurowe, centra danych i brzeg sieci przy zachowaniu wysokiej wydajności i energooszczędności.

Obserwowalność

  • Dzięki niedawnemu przejęciu przez Cisco firmy Splunk klienci już odnoszą korzyści w postaci bezpiecznych doświadczeń cyfrowych i znakomitej widoczności usług i sieci. W trakcie Cisco Live 2024 firma ogłosi połączenie możliwości narzędzi Asystent AI, Splunk Log Observability i Cisco AppDynamics Application Performance Monitoring, prezentując rozwiązanie AppDynamics Log Observer Connect. Zapewni ono użytkownikom dostęp do wskazówek i spostrzeżeń, pomocnych w podejmowaniu świadomych decyzji szybciej i dokładniej niż kiedykolwiek.

Praca przyszłości

  • AI-Powered Contact Center and Hybrid Work Innovations: Nowe możliwości Webex Contact Center pomogą organizacjom w projektowaniu samoobsługowych doświadczeń konwersacyjnych i zarządzaniu nimi, dostarczą Asystenta AI dla agentów centrum kontaktowego i zintegrują rozwiązania agentów wirtualnych innych producentów.
  • Dodatkowo, Asystent AI dla Webex Suite będzie wkrótce ogólnie dostępny. Administratorzy IT skorzystają ze zdalnego zarządzania dostępem do urządzeń w Webex Control Hub, a nowa funkcja rezerwacji biurka w Cisco Spaces ułatwi znajdowanie i rezerwowanie przestrzeni w biurze oraz urządzeń Cisco Collaboration.

Kompetencje AI

  • Nowy program AI Fundamentals dla partnerów: Cisco ogłosi pierwszy etap szkolenia specjalizacyjnego AI dla firm partnerskich, które wyposaży je w wiedzę potrzebną do optymalizacji infrastruktury pod kątem obciążeń AI przy użyciu technologii Cisco. Szkolenie obejmie podstawy AI, w tym kluczowe pojęcia i terminy, taksonomię rozwiązań AI oraz przegląd strategii AI, zarządzania i przypadków użycia Cisco, co pozwoli opanować wdrażanie rozwiązań AI na platformach Cisco i za ich pośrednictwem.
  • Nowa certyfikacja Cisco w zakresie projektowania nowoczesnej architektury AI: Cisco ogłosi program certyfikacji niezależnej od dostawcy, który umożliwi pracodawcom, pracownikom i osobom poszukującym pracy zdobycie i potwierdzenie umiejętności potrzebnych do projektowania nowoczesnych modeli AI / ML i sieci.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments