Nicolaus Bank nawiązał współpracę z Berg System, polskim dostawcą systemów CRM i kompleksowych narzędzi do zarządzania sieciami sprzedaży. Ta kooperacja ma pokazać, że nowoczesne rozwiązania CRM są bardzo ważnym elementem działania każdej instytucji finansowej.

Nicolaus Bank to bank posiadający centralę w Toruniu, a należący do Spółdzielczej Grupy Bankowej (SGB). Jako pierwszy bank w Polsce przeniósł swoje zasoby informatyczne do chmury obliczeniowej, co zapewniło mu wysoki poziom niezawodności, a klientom bezpieczeństwo i całodobowy dostęp do swoich danych.

Nicolaus Bank zmienił również podejście do tradycyjnej bankowości. Kilka lat temu zoptymalizował sieć swoich placówek i zmienił ich charakter, z gotówkowych na doradcze. We wrześniu ubiegłego roku otworzył Nicolaus Bank Cafe, nowatorską przestrzeń, łączącą bankowość z przyjazną atmosferą kawiarni, tworząc idealne miejsce do pracy, spotkań z doradcami i relaksu.

Bank kładzie duży nacisk na bezpieczeństwo i spełnianie wymogów KNF, priorytetem jest także efektywne zarządzanie relacjami z klientami. Dlatego też kolejnym krokiem w kierunku innowacyjności jest wdrożenie systemu CRM.

Działamy w specyficznym środowisku, gdzie banki muszą spełniać rygorystyczne wymagania zewnętrznych organów. Cieszymy się, że wybraliśmy do współpracy Berg System. To firma, która rozumie naszą branżę i ma gotowe rozwiązania do natychmiastowego wdrożenia. Dzięki nowemu systemowi Nicolaus Bank będzie mógł jeszcze lepiej sprostać oczekiwaniom współczesnej bankowości, wspierając sprzedaż produktów finansowych i ubezpieczeniowych. Doradcy zyskają m.in. dostęp do widoku 360° klienta, co umożliwi im dotarcie do klientów ze spersonalizowaną ofertą w momencie, gdy będą jej najbardziej potrzebować. – Tomasz Mieszczak, Wiceprezes Zarządu Nicolaus Bank.

W ramach współpracy, Berg System dostarczy Nicolaus Bankowi zaawansowane rozwiązania CRM, które obejmą instalację systemu na serwerach banku zgodnie z wymaganiami bezpieczeństwa określonymi przez Komisję Nadzoru Finansowego.

Berg System to firma, która potrafi dostosować swoje rozwiązania do unikalnych potrzeb klientów. Mamy szerokie kompetencje i doświadczenie zbudowane m.in. na współpracy z branżą finansową i ubezpieczeniową. Oferujemy pełne wsparcie we wdrożeniu i indywidualną opiekę po uruchomieniu oprogramowania. Nasz system jest bezpieczny, elastyczny i skalowalny. CRM pozwoli Nicolaus Bankowi zarządzać relacjami z klientami i w dużo szybszym czasie dostarczyć im najwyższy poziom usług oraz precyzyjne oferty w momencie, gdy mogą być one im potrzebne. – mówi Marcin Konopka, Prezes Berg System.

CRM, jako narzędzie do zarządzania relacjami z klientem, dzięki łatwej dostępności do historii kontaktów, dokumentów, umów, notatek i wydarzeń zapisanych w karcie klienta, prowadzi do szybszej obsługi klientów. Na bazie informacji zebranych i zapisanych w CRM podczas wykonywania Analizy Potrzeb Klienta, umożliwia lepsze dopasowanie oferty banku do oczekiwań klientów. Narzędzie jest również gwarancją efektywniejszego zarządzania sprzedażą kredytów i ubezpieczeń. System wyposażony jest w m.in. w automatyczne powiadomienia o wznowieniach umów terminowych.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments