Projekt UNIQA Bliżej powstał z myślą o budowaniu silnych relacji z partnerami biznesowymi poprzez dzielenie się aktualnymi informacjami i ekspercką wiedzą. Na portalu czytelnicy znajdą aktualne treści dotyczące rynku ubezpieczeniowego, produktów, ryzyk identyfikowanych w działalności ubezpieczeniowej, a także ciekawe analizy i raporty branżowe, tworzone przez UNIQA lub powstające we współpracy z ubezpieczycielem.

Będąc bliżej naszych partnerów, budujemy trwalsze relacje i wymieniamy się tym, co najcenniejsze – wiedzą i doświadczeniem. Z tego przekonania powstał portal UNIQA Bliżej, który nawiązuje do naszych dotychczasowych inicjatyw i czerpie ze sprawdzonych formuł, takich jak Akcelerator Wiedzy Brokera czy UNIQA Bliżej Agentów. Mam nadzieję, że treści, które tu zamieszczamy, spotkają się z zainteresowaniem naszych partnerów i zainspirują do podejmowania nowych inicjatyw. – mówi Marcin Nedwidek, prezes zarządu UNIQA w Polsce.

Treści na UNIQA Bliżej tworzą eksperci ubezpieczyciela oraz współpracownicy zewnętrzni, w tym specjaliści z firm doradczych EY i McKinsey. Stałą felietonistką została także Ida Krzemińska-Albrycht, dziennikarka od wielu lat związana z rynkiem ubezpieczeniowym.

Tworząc UNIQA Bliżej, postawiliśmy sobie za cel jakość i transparentność. Dlatego portal ma charakter otwarty, a na jego łamy zapraszamy uznanych ekspertów. Na premierę przygotowaliśmy różnorodne treści, zarówno na temat produktów, np. OC zawodowego dla księgowych, jak i analizy, w tym dotyczące wydatków inwestycyjnych samorządów w perspektywie środków z KPO. Uwadze polecamy także serię artykułów związanych z nowymi technologiami i sztuczną inteligencją, czyli tematem przewodnim tegorocznego Kongresu Brokerów. – podkreśla Maciej Krzysztoszek, redaktor prowadzący UNIQA Bliżej i rzecznik prasowy UNIQA w Polsce.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments