Kraken, jedna z największych światowych platform handlu kryptowalutami, ogłosił partnerstwo z Atlético Madryt, uznanym hiszpańskim klubem piłkarskim. Współpraca rusza w przeddzień sezonu piłkarskiego 2024. Kraken zostanie oficjalnym partnerem Krypto i Web3 klubu. Logo firmy pojawi się na rękawach wszystkich męskich i damskich koszulek piłkarskich Atlético Madryt.
Jak ogłosiły obie marki, partnerstwo ma służyć połączeniu świata sportu i web3, przy wykorzystaniu potencjału, jaki dla kibiców tworzy styk ekosystemów piłkarskiego i krypto. Obie organizacje zamierzają wykorzystać swoje mocne strony, by wprowadzać innowacje i zwiększać zaangażowanie kibiców na całym świecie.
Kraken i Atlético Madryt wierzą, że zarówno rynek krypto, jak i piłka nożna mają potencjał do zmieniania ludzkiego życia. Jesteśmy dumni, że możemy być partnerem tak wybitnego klubu piłkarskiego. To, co nas łączy, to przekonanie, że sukces osiąga się dzięki skupieniu na własnych procesach. W Kraken poświęciliśmy prawie 13 lat, aby stać się jedną z najbardziej zaufanych platform krypto. Cieszy nas, że dzięki współpracy z Atlético Madryt możemy edukować coraz więcej osób na temat potencjału i wartości tego rynku – mówi Mayur Gupta, dyrektor ds. marketingu Kraken.
Dyrektor ds. przychodów i operacji Atlético Madryt, Óscar Mayo, zwrócił uwagę na wspólne wartości obu organizacji:
W Atlético Madryt zależy nam na innowacjach i technologii. Kraken jest idealnym partnerem, który może nam w tym pomóc. Jesteśmy pewni, że to partnerstwo zapewni naszym fanom cyfrowe doświadczenia wykraczające poza czas spędzony na stadionie.
Kraken jest jedną z pierwszych i najbardziej zaufanych platform handlu kryptowalutami na świecie. Marka jest od lat zaangażowana w edukację na temat cyfrowych walut i działania zwiększające adopcję krypto. Platforma jest już partnerem zespołu Williams Racing Formula 1. Analogicznie jak w tym przypadku, Atlético Madryt i Kraken będą wspólnie tworzyć nowe doświadczenia dla swoich kibiców i klientów. Obejmą one projekty web3, aktywacje na żywo i programy kierowane do międzynarodowej społeczności kibiców Atlético Madryt.
Jak deklarują marki, ich ambicją jest stworzenie nowego standardu interakcji kibiców z ich ulubionymi drużynami sportowymi w erze decentralizacji.