epoint

DHL eCommerce Polska oraz Jeronimo Martins Polska, właściciel sieci Biedronka, ogłaszają nawiązanie partnerstwa, które otwiera nowe perspektywy w zakresie usług logistycznych i handlowych. W ramach współpracy obie firmy planują systematyczną rozbudowę sieci automatów paczkowych DHL BOX 24/7 zlokalizowanych przy sklepach Biedronka w całym kraju.

Współpraca DHL eCommerce Polska oraz Jeronimo Martins Polska podkreśla zaangażowanie obu firm w innowacyjne podejście do obsługi klienta, ale przede wszystkim przynosi konkretne korzyści dla użytkowników. Klienci, którzy korzystają z usług DHL eCommerce, będą mieli dostęp do jeszcze większej sieci punktów odbiorczych i nadawczych z włączeniem automatów paczkowych DHL BOX 24/7 zlokalizowanych przy sklepach Biedronka należących do Jeronimo Martins Polska. Z kolei klienci Biedronki będą mogli wygodnie odbierać lub nadawać swoje paczki w automatach DHL w drodze na zakupy w sklepach sieci.

Obecnie jednym z najbardziej zauważalnych trendów, mocno wpływającym na rynek dostaw kurierskich, jest dostosowanie oferty do stylu życia i preferencji odbiorców. Klienci często oczekują dostawy paczek do domu, biura lub do automatu paczkowego zlokalizowanego przy sklepie, gdzie planują zakupy, chcąc załatwić jak najwięcej spraw jak najwygodniej, jak najszybciej i najlepiej w jednym miejscu. Naszą odpowiedzią na ten stale umacniający się trend jest budowa mocnej sieci automatów paczkowych, zlokalizowanych w miejscach, w których klienci mogą załatwić kilka spraw jednocześnie. Partnerstwo z Biedronką to przykład połączenia sił dwóch mocnych marek, którym klienci ufają od lat – mówi Anna Krauze, dyrektor ds. strategicznego rozwoju e-commerce w DHL eCommerce Polska.

Jak wynika z badania European Online Shopper Survey 2023 przeprowadzonego przez DHL, klienci coraz chętniej korzystają z automatów paczkowych i punktów odbiorów i nadań przesyłek, a preferencje dotyczące dostaw do domu spadły z 73% do 64%. Jeśli chodzi o wybory polskich klientów, dane pokazują, że połowa Polaków woli odbiór zamówionej paczki w automacie. Dzięki partnerstwu DHL eCommerce Polska i sieci Biedronka klienci mogą cieszyć się wygodą zakupów i obsługi paczek za pomocą automatów w jednym miejscu.

Sklepy sieci Biedronka, a szczególnie te w mniejszych miejscowościach to często centralny punkt życia lokalnego. To tutaj można zrobić kompleksowe zakupy dla całej rodziny, kupić prasę lokalną czy nadać lub odebrać paczkę, a często nawet naładować samochód elektryczny. W ten sposób realizujemy strategiczną misję bycia blisko klientów, nie tylko oferując im najlepsze ceny, ale stale rozszerzając ofertę usług dodatkowych przy współpracy z naszymi partnerami – dodaje Przemysław Jurowicz, dyrektor ds. nieruchomości w sieci Biedronka.

W ramach pierwszego etapu współpracy przy sklepach sieci Biedronka w całej Polsce umieszczono już ponad 600 automatów paczkowych DHL BOX wyposażonych w szereg funkcji przydatnych dla klientów. Maszyny posiadają intuicyjne ekrany dotykowe, a ich obsługę ułatwia aplikacja Mój DHL. Oprócz szybkiego nadania i odbioru paczek – również przez zdalne otwarcie skrytki, aplikacja umożliwia także śledzenie statusu przesyłki oraz trasy kuriera w dniu dostawy. W maszynach DHL paczka czeka na odbiór aż 4 dni. To pozwala klientom na lepsze planowanie dnia i wygodniejsze odbieranie lub nadawanie paczek o dowolnej porze, przed lub zaraz po zakupach w Biedronce. Współpraca z DHL oznacza, że przy sklepach sieci Biedronka łącznie znajduje się już ponad 1800 automatów paczkowych wiodących dostawców usług na terenie całej Polski.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments