epoint

Lagardère Travel Retail w Polsce rozwija dedykowaną dla rynku travel retail sieć Relay. Tylko od początku roku spółka otworzyła aż 5 nowych punktów tej marki. W sumie w Polsce działa już ponad 90 sklepów Relay – przede wszystkim na dworcach i lotniskach.

Wśród nowo otwartych punktów Relay jest m.in. sklep w formacie Next Generation na lotnisku we Wrocławiu. Nowy sklep w porcie lotniczym powstał w miejscu dawnego sklepu Discover w Strefie Schegen. W powiększonej przestrzeni, liczącej aż 90 m2, zastosowano charakterystyczne dla konceptu wyraźne strefowanie i przyjazną nawigację, która ułatwia klientom zakupy w drodze.

Relay to nie tylko najpotężniejsza globalna marka news & gifts w branży travel retail, ale też jeden z kluczowych konceptów w naszym portfolio – obok Inmedio, 1Minute Smacznego!, Aelia Duty Free, So Coffee i Costa Coffee. Tak jak we wszystkich naszych markach, także w sieci Relay stawiamy na elastyczność i dostosowanie do potrzeb danej lokalizacji. Przykładowo, na lotniskach mocniej stawiamy na pamiątki. W kilku punktach dostępnych poza strefą bezpieczeństwa mamy też ofertę świeżych kwiatów idealnych na powitania. Patrząc z perspektywy całej sieci, w ofercie coraz szerzej reprezentowane są kategorie food and drink, łącznie z kawą i przekąskami. Nie zapominamy przy tym o asortymencie potrzebnym w podróży: książkach, prasie, a także kosmetykach czy elektronice – mówi Robert Imiołek, dyrektor ds. sprzedaży w Lagardère Travel Retail w Polsce.

Po tegorocznych otwarciach zakupy w Relayu można już zrobić także na dworcach PKP w Gdańsku, Pile, Kielcach i Warszawie Gdańskiej. W najbliższej przyszłości ma powstać jeszcze Relay w Krakowie na dworcu PKS. Dworce PKP i PKS zajmują ważne miejsce w strategii rozwoju nie tylko sieci Relay, ale także całej Lagardère Travel Retail w Polsce.

Prowadzimy na dworcach ponad 70 sklepów, w tym większość właśnie pod brandem Relay. Kolej jako środek transportu zyskuje na popularności i wierzymy, że pasażerów nie tylko w pociągach, ale i na dworcach będzie coraz więcej. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu, różnorodnym formatom i zapleczu międzynarodowej grupy, która jest liderem travel retail w skali globalnej, doskonale wiemy, jak odpowiedzieć na ich potrzeby – uzupełnia Robert Imiołek.

Także globalnie najwięcej sklepów Relay znajduje się na stacjach kolejowych – ok. 530. Ponad 340 sklepów działa na lotniskach. W sumie globalnie pod marką Relay działa już więcej niż 1000 punktów w 14 różnych krajach.

Tym, co odróżnia polskie sklepy Relay od tych działających za granicą, jest m.in. Kameleon – rozwijany przez Lagardère Travel Retail w Polsce multibrandowy program lojalnościowy, który działa zarówno w przestrzeni miejskiej, jak i na lotniskach. Z aplikacją można czerpać korzyści w sklepach działających pod więcej niż 30 różnymi brandami oraz w sklepie internetowym aelia.pl. Za kupowanie prasy, kawy czy przekąsek użytkownik może otrzymać bon zniżkowy do wykorzystania np. na książki, kosmetyki czy perfumy. Oferta produktów dostępnych z aplikacją jest równie szeroka jak portfolio Lagardère Travel Retail w Polsce, a to obejmuje bardzo wiele formatów – od duty free na lotniskach, przez punkty typu foodvenience i kawiarnie działające na dworcach, przy ulicach i w centrach handlowych.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments