Try Evidence, czołowa polska agencja badawcza z branży gier, z dumą ogłasza nowe otwarcie z okazji swojego piątego roku działalności. Informuje o powołaniu do zarządu dwóch nowych partnerek, które stają się także wspólniczkami w spółce. Jednym z pierwszych zadań nowego zarządu jest publikacja raportu nad graczami pokolenia Z – GenZ Debunked.
Nominacje w zarządzie, nowe wspólniczki, a także podział zakresów odpowiedzialności – bezpośrednio wynikający z kompetencji wspólników, są kluczowym krokiem w dalszym rozwoju Try Evidence, która nieustannie dąży do dostarczania najwyższej jakości badań, danych i wiedzy opartej na dowodach dla branży gier.
Z olbrzymim optymizmem patrzę w przyszłość Try Evidence, gdy wiem, że tak doświadczone osoby dołączają do naszego zespołu zarządzającego jako członkinie zarządu i wspólniczki. Ich rozległa wiedza i wieloletnie doświadczenie w branży gier są nieocenione dla rozwoju naszej firmy i innowacyjnych usług badawczych. To nowe otwarcie jest zgodne z naszą misją dostarczania twardych danych i wiedzy opartej na dowodach, aby ułatwiać osiąganie sukcesów inwestorom, deweloperom i wydawcom w branży gier. O sukces jakościowy i komercyjny jest dziś trudno, a twórców oraz wydawców gier nie stać już na opieranie się tylko na przeczuciach – informuje dr Michał Dębek, Senior Managing Partner w Try Evidence.
Do Try Evidence dołączają Joanna Buganik – jako Senior Partnerka odpowiedzialna za obszar Game User Research oraz badania jakościowe – oraz Anna Łada-Grodzicka, także jako Senior Partnerka – odpowiedzialna za komunikację i projekty medialne. Michał Dębek zostaje Senior Managing Partnerem, odpowiedzialnym za strategiczne kierunki rozwoju i ogólne zarządzanie firmą. W zarządzie spółki pozostaje także Monika Dębek, Senior Partnerka odpowiedzialna za formalnoprawne aspekty działalności.
Joanna działa w branży od ponad 10 lat. Ma na swoim koncie doświadczenie badawcze w zakresie user research i market research, ale także bogate portfolio marketingowe. W ostatnich latach prowadziła badania użytkowników w ramach struktur GOG, międzynarodowe kampanie reklamowe tytułów AAA i gier niezależnych oraz wspierała deweloperów indie w tworzeniu gier z uwzględnieniem recepcji graczy w czasie produkcji.
Anna jest doświadczoną specjalistką ds. PR i marketingu z niemal 20 letnim doświadczeniem w pracy z czołowymi polskimi firmami z branży gier, takimi jak CI Games, Techland czy Bloober Team oraz z międzynarodowymi agencjami specjalizującymi się w komunikacji. W Try Evidence zarządza projektami związanymi z eksperckimi recenzjami gier na różnych etapach ich produkcji, analizą mediów i innymi projektami z zakresu komunikacji.
Michał – współzałożyciel spółki – jest doktorem psychologii oraz marketerem z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem. W branży growej działa od roku 2007. Od teraz w Try Evidence będzie się koncentrował na działaniach strategicznych, doskonaleniu sekcji badań ilościowych oraz analizach rynku i branży gier.
Monika to menadżerka z blisko dwudziestoletnim stażem, absolwentka Institut d’Études Politiques de Paris (Sciences Po). Od kilkunastu lat zasiada w zarządach spółek o zróżnicowanym profilu działalności, w zarządzie Try Evidence od roku 2023 specjalizuje się w formalnoprawnych aspektach działania spółki.