Rozszerzenie partnerstwa między Adyen a Grupą BMW jest wynikiem udanej globalnej współpracy w obszarze e-commerce, w ramach której Adyen opracował spersonalizowane rozwiązania płatnicze spełniające wymagania Grupy BMW, związane z budowaniem zaangażowania klientów oraz kreowaniem ich doświadczeń zakupowych.
Integracja rozwiązań w punktach sprzedaży (POS) z ekosystemem BMW sprawia, że Grupa BMW może zapewnić bezproblemowe i najwyższej klasy doświadczenia płatnicze, również offline, swoim klientom w BMW Welt i Muzeum BMW.
Adyen od kilku lat jest partnerem płatniczym dla globalnego e-commerce Grupy BMW w 36 krajach. Przetwarza płatności kartami kredytowymi dla ConnectedDrive Store na rynkach takich jak Europa, Australia, Malezja, Singapur, Korea Płd., Japonia i Brazylia. Firma korzysta z globalnie ustandaryzowanej platformy Adyen, ale może również spełniać indywidualne wymagania lokalnych rynków Grupy BMW i oferować preferowane metody płatności w każdym przypadku. Dla klientów BMW dostępnych jest także wiele innych metod płatności, jak np. iDeal w Holandii, TWINT w Szwajcarii czy Swish w Szwecji.
Jesteśmy bardzo zadowoleni z tego, że po trwającej kilka lat udanej współpracy na prawie wszystkich rynkach, na których działa BMW, możemy zrobić kolejny krok i zaoferować nowoczesne oraz płynne doświadczenia płatnicze klientom w Muzeum BMW i BMW Welt. W ramach platformy Adyen mamy dostęp do wszystkich informacji oraz danych z różnych kanałów w jednym miejscu – mówi Alexa von Bismarck, Prezes EMEA w Adyen.
Celem współpracy z Adyen jest możliwość dostarczania klientom BMW bezproblemowego i globalnie spójnego doświadczenia płatniczego klasy premium. Uruchomienie przetwarzania płatności w punkcie sprzedaży w BMW Welt i Muzeum BMW w Monachium niesie wiele korzyści wynikających z połączenia kanałów online i offline (na przykład zintegrowane raportowanie). Adyen oferuje innowacyjne funkcje, takie jak zintegrowane narzędzia analityczne oraz podgląd transakcji w czasie rzeczywistym, które umożliwiają Grupie BMW zrozumienie preferencji płatniczych klientów, a w efekcie podejmowanie bardziej świadomych decyzji biznesowych. W planach jest wprowadzenie kolejnych metod płatności w obszarze POS, dzięki czemu wkrótce będzie można płacić stacjonarnie za pośrednictwem Apple Pay i Google Pay.
Adyen posiada długą historię współpracy z wiodącymi globalnymi markami. Rozszerzenie partnerstwa z Grupą BMW podkreśla zaufanie do Adyen, w tym przypadku także branży motoryzacyjnej, w zakresie opracowywania spersonalizowanych rozwiązań płatniczych oraz dostarczania innowacyjnych technologii.