Pinterest rozszerza współpracę z Aleph na rynku polskim oraz kilku wybranych rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. Aleph będzie od teraz wyłącznym partnerem tej platformy i całościowo przejmuje obsługę reklamodawców w Polsce i regionie CEE. Jednocześnie Aleph staje się też partnerem reklamowym Pinterest na kilkunastu nowych rynkach świata, w regionach: LATAM, Azji, Środkowego Wschodu oraz Afryki.
Aleph rozszerza zakres współpracy z platformą Pinterest w Polsce oraz na kilku innych rynkach w Europie Środkowo-Wschodniej: na Cyprze, w Czechach, na Węgrzech, w Grecji, na Malcie, w Rumunii i na Słowacji.
„Cieszymy się, że możemy poszerzyć i wzmocnić naszą współpracę z Pinterestem, aby silniej wesprzeć polskich reklamodawców w nawiązywaniu kontaktu z klientami, którzy szukają inspiracji i robią zakupy na platformie. Stajemy się wyłącznym partnerem Pinteresta w Polsce i to otwiera przed marketerami na naszym rynku nowe możliwości w docieraniu poprzez tę platformę do potencjalnych klientów. Od tej pory polski oddział Aleph będzie zapewniał im pełne lokalne wsparcie jeśli chodzi o stronę techniczną i merytoryczną działań reklamowych, w tym m.in. doradztwo w planowanych działaniach komunikacyjnych czy optymalizowanie kampanii w trakcie ich trwania – komentuje Justyna Duszyńska, Dyrektor Zarządzająca Aleph w Polsce.
Jednocześnie Aleph startuje z obsługą reklamową platformy Pinterest na 11 nowych rynkach, w regionach LATAM, Azji, Bliskiego Wschodu oraz Afryki, w krajach takich jak: Kostaryka, Dominikana, Ekwador, Gwatemala, Indie, Izrael, Maroko, Nigeria, Peru, RPA oraz Turcja.
„Jesteśmy podekscytowani możliwością rozszerzenia działalności reklamowej Pinterest na 11 nowych rynków dzięki naszej współpracy z Aleph. Po raz pierwszy marki na tych rynkach będą mogły dotrzeć do milionów użytkowników Pinterest, którzy przychodzą na platformę pełni chęci odkrywania nowych idei i z komercyjnym zamiarem wprowadzenia ich w życie – dodaje Matt Hogle, Vice President of Global SMB Sales w Pinterest.
Jako wiodąca platforma wyszukiwania wizualnego, mająca na całym świecie ponad pół miliarda aktywnych użytkowników miesięcznie (źródło: dane wewnętrzne Pinterest, analiza globalna, II kwartał 2024 r.), Pinterest jest obecnie jednym z najlepszych miejsc dla marek próbujących dotrzeć do klientów planujących zakupy.
Aleph po raz pierwszy nawiązał współpracę z Pinterestem w 2023 r., aby pomóc markom w wybranych krajach w uruchamianiu transgranicznych kampanii reklamowych na platformie.
Pinterest to platforma wizualnego wyszukiwania i odkrywania, na której ludzie znajdują inspiracje, przeglądają pomysły i kupują produkty – a wszystko to w pozytywnym miejscu online. Pinterest z siedzibą w San Francisco powstał w 2010 roku i ma ponad pół miliarda aktywnych użytkowników miesięcznie na całym świecie.
Aleph to globalna firma zajmująca się reklamą cyfrową, działająca w ponad 140 krajach, łącząca ponad 26 000 reklamodawców z ponad 3 miliardami konsumentów. Dzięki partnerstwu sprzedażowemu z ponad 60 wiodącymi platformami mediów cyfrowych, Aleph wzmacnia pozycję firm i społeczności, budując i dostarczając własne technologie wraz ze zlokalizowanymi rozwiązaniami, jak również oferując lokalne zespoły ekspertów branżowych i platformowych.