epoint

E-Shopping Group S.A., spółka e-commerce notowana na rynku NewConnect, ogłosiła zawarcie strategicznej umowy o współpracy z Kamaks Sp. z o.o. Nowy partner spółki to firma o ugruntowanej pozycji na rynku azjatyckim, posiadająca wyłączne prawa do zakupu produktów z segmentu wysokomarżowej elektroniki od zagranicznych producentów oraz ich dalszej dystrybucji na rynkach międzynarodowych.

Na mocy przedmiotowej umowy E-Shopping Group S.A. zyskuje dostęp do nowych, dotąd nieosiągalnych produktów, w tym elektroniki oraz akcesoriów gamingowych. Ponadto współpraca ta otwiera spółce drzwi do nowych rynków zbytu, umożliwiając poszerzenie działalności dzięki rozbudowanym kanałom dystrybucji partnera, co ma przełożyć się na dynamiczny wzrost przychodów, zwiększenie marż oraz efektywniejsze dotarcie spółki.

Strony planują ścisłą współpracę przy tworzeniu i wdrażaniu strategii wejścia na rynek, w tym negocjacjach z sieciami handlowymi, identyfikacji nowych partnerów biznesowych oraz organizacji kampanii marketingowych. Logistyka produktów objętych umową będzie realizowana przez centrum logistyczne Kamaks Sp. z o.o., co ma zapewnić efektywną dystrybucję asortymentu polskiej spółki, zarówno na rynkach krajowych, jak i zagranicznych.

Nowo zawarta umowa jest dla nas strategicznym krokiem na drodze do wzmocnienia naszej pozycji w branży handlu detalicznego i hurtowego. Dzięki wsparciu naszego nowego partnera będziemy mogli realizować transakcje handlowe o bardzo dużym wolumenie, a także promować produkty na skalę globalną, zwiększając ich dostępność i rozpoznawalność na rynku. Ponadto długoterminowym celem tej współpracy pozostanie realizacja wspólnych projektów, obejmujących wprowadzenie na rynek nowych marek własnych oraz ustanowienie E-Shopping Group ich oficjalnym dystrybutorem – mówi Maciej Nowak, prezes zarządu E-Shopping Group S.A.

Zarząd E-Shopping uznaje tę współpracę za kluczową z perspektywy dalszego rozwoju, wierząc, że pozytywnie wpłynie ona na wyniki finansowe oraz przyczyni się do długoterminowego wzrostu wartości spółki. Umowa została zawarta na czas nieokreślony.

Zawarcie tej umowy to dla nas kluczowy kamień milowy, który znacząco poszerzy naszą ofertę produktów bezpośrednio od producentów z Azji oraz umożliwi realizację strategii budowy portfela marek własnych. Dzięki tej współpracy liczymy także na dynamiczny wzrost przychodów, zwiększenia marż oraz efektywniejsze dotarcie, zarówno do klientów indywidualnych, jak i odbiorców hurtowych – mówi Dariusz Wais, przewodniczący rady nadzorczej w E-Shopping Group SA.

E-Shopping Group jest obecna na rynku polskim oraz zagranicznym, oferując produkty sprzedawane w elastycznym modelu dropshippingowym. Spółka prowadzi efektywną sprzedaż w Czechach oraz na Słowacji, a niebawem pojawi się także na nowych rynkach zbytu. Jej długoterminowym celem jest budowanie multibrandowego hubu w segmencie globalnej sprzedaży internetowej przy jednoczesnym rozwijaniu portfela własnych brandów.

Spółka będąca właścicielem 7 sklepów internetowych oraz marki własnej Bentivolio tylko w I półroczu 2024 roku zwiększyła przychody netto ze sprzedaży do 1,5 mln zł (vs 0,2 mln zł w analogicznym okresie 2023 r.), co dało 6-krotny wzrost r/r.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments