epoint

Millennium Bank uważa dążenie do najwyższej jakości usług i dalszą digitalizację, opartą m.in. o AI za cele na kolejne lata, poinformował prezes Joao Bras Jorge.

Dążenie do najwyższej jakości usług i dalsza digitalizacja, oparta m.in. o sztuczną inteligencję to nasze cele na kolejne lata. Nie ustajemy w wysiłkach, wyznaczamy kolejne zadania i konsekwentnie je realizujemy, by codzienny kontakt z bankiem był dla wszystkich klientów przyjemnością i wygodą” – powiedział Joao Bras Jorge, cytowany w komunikacie.

Zaznaczył, że „Millennium bank jest jednym z najbardziej innowacyjnych banków w Polsce, co potwierdzają nagrody”. W tegorocznej edycji konkursu World’s Best Digital Banks magazynu Global Finance, Bank Millennium ponownie otrzymał tytuł najlepszego konsumenckiego cyfrowego banku w Polsce (Best Consumer Digital Bank in Poland).
Bank został też uznany za najlepszy w aż 13 innych kategoriach, dotyczących zarówno usług dla klientów indywidualnych, jak i firm.

„Ale nie pracujemy dla nagród. Innowacyjność rozumiemy jako wprowadzanie najwyższej jakości rozwiązań, które realnie ułatwiają życie naszych klientów i są dostosowane do ich indywidualnych potrzeb oraz oferowane w najlepszym dla nich miejscu i czasie. Chcemy wyznaczać nowe standardy, ale w centrum wszystkich naszych działań są klienci – podsumował prezes.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments