epoint

Red Hat ogłosił zmiany w globalnym programie partnerskim, które upraszczają i zwiększają elastyczność wyboru formy współpracy z firmą. Nowy program partnerski PEX (Partner Engagement Experience) lepiej adresuje obecne wyzwania biznesowe partnerów, pomaga szybciej spełnić oczekiwania klientów i maksymalizować korzyści biznesowe.

Znacząca większość globalnych przychodów firmy pochodzi z kanału partnerskiego. W Polsce Red Hat również posiada bogaty i zróżnicowany ekosystem partnerski.

Nieustannie inwestujemy w rozwój naszego programu, dopasowując proponowane formy wsparcia i korzyści do oczekiwań partnerów. Ta strategia działa – na przestrzeni ostatnich lat widzimy wzrost liczby firm dołączających do naszego ekosystemu, a także tych, które dzięki swojej aktywności awansują w jego ramach – wskazuje Lubomir Stojek, country manager Polska w Red Hat.

Firmy partnerskie cenią wsparcie, jakie oferujemy na każdym kroku ich ścieżki biznesowej z klientem. Naszą współpracę opieramy na wzajemnym słuchaniu swoich potrzeb oraz obserwowaniu zmian na rynku IT. Odzwierciedla to nowa, uproszczona struktura programu partnerskiego, dzięki której możemy dostosowywać ofertę do profilów działalności naszych partnerów, oczekiwań klientów, ale również do nowych trendów technologicznych w zakresie AI, konteneryzacji czy wirtualizacji – dodaje Dariusz Klukowski, ecosystem lead Polska w Red Hat.

Kluczowe nowości w programie partnerskim to:

  • Modułowy design – od teraz partnerzy mogą wybierać obszary działalności, na których chcą się skupić i w obrębie których będą zdobywać dodatkowe punkty. Pozwoli to przyspieszyć ich wzrost i rentowność biznesu. Aktualnie dostępne są trzy moduły: Odsprzedaż (Resell), Dystrybucja (Distribution) oraz Sprzedaż Wspólna (Sell With).
  • Katalog zachęt – punkty zbierane za działania realizowane w ramach modułów będzie można wykorzystać do odblokowania m.in. dodatkowych zniżek, wsparcia marketingowego lub możliwości rozszerzenia proponowanej oferty. Zakres dostępnych korzyści zależny będzie od poziomu zaangażowania partnera.
  • Przyjazny użytkownikowi interfejs – aby ułatwić nawigację po nowych modułach, Red Hat wprowadził zmiany do portalu Red Hat Partner Connect. Obejmują one ulepszony interfejs usprawniający interakcję między partnerami, bardziej dokładny wgląd do rejestracji transakcji, w tym terminów wygasania sprzedanych subskrypcji, oraz funkcje tworzenia szczegółowych raportów w czasie rzeczywistym.
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments