epoint

Wolt wprowadza do Polski nową funkcję w aplikacji. Podwójne zamówienia umożliwiają dowóz z dwóch różnych miejsc jednocześnie, a użytkownicy płacą tylko za jedną usługę dostawy. Wprowadzenie nowej funkcjonalności jest jednym z elementów strategii rozwoju Wolt w Polsce. W tym roku firma otworzyła 6 nowych lokalizacji, wprowadziła usługę benefitu żywieniowego Wolt for Work i nawiązała współpracę m.in. z Carrefour.

Wolt jako pierwsza firma na rynku food delivery w Polsce wprowadził funkcję, która umożliwia zamówienie z dwóch różnych miejsc z dostawą do 35 minut i za jedną opłatą. Dotyczy to wszystkich miejsc obsługiwanych przez Wolt w danym obszarze – zarówno restauracji, jak i sklepów spożywczych, kwiaciarni czy piekarni.

Aby skorzystać z nowej usługi, klienci mogą złożyć pierwsze zamówienie w dotychczasowy sposób. Po kliknięciu „dodaj więcej za mniej” na dole ekranu aplikacja zasugeruje pobliskie sklepy i restauracje, a użytkownik może dodać w ciągu 10 minut kolejny produkt. Dodatkowo przy tej opcji nie jest ustalona minimalna cena.

Kluczowym elementem globalnej strategii Wolt jest innowacyjność i projektowanie nowych rozwiązań technologicznych odpowiadających na potrzeby naszych użytkowników i partnerów biznesowych. Wprowadziliśmy funkcję podwójnych zamówień, ponieważ otrzymywaliśmy wiele sygnałów o takim zapotrzebowaniu. Zapewnia ona konsumentom większą elastyczność, wybór i wygodę w składaniu zamówień. Dążymy do wprowadzenia oferty na kształt wirtualnego centrum handlowego w telefonie, a wprowadzenie w Polsce nowej funkcjonalności przybliża nas do tego – komentuje Agata Polityło, general manager w Wolt Polska.

Wolt jest obecny w Polsce od 2018 roku. W tym czasie rozwinął działalność w 21 miastach i planuje kolejne miejsca ekspansji. Od początku firma stawia na ścisłą współpracę ze swoimi partnerami biznesowymi, wśród których są zarówno duże sieci (m.in. McDonald’s, Starbucks czy Carrefour), jak i lokalne biznesy.

Oferujemy firmom, które nawiązują z nami współpracę, konkretne narzędzia do zwiększania sprzedaży i doskonalenia jakości ich usług. Platforma Wolt umożliwia im dotarcie do szerokiej bazy użytkowników, dodatkowo wspieramy je w działaniach promocyjnych i dbamy o to, żeby jakość prezentowanego menu czy zdjęć była wysokiej jakości. Nasze algorytmy szacujące czas przygotowania zamówienia i dostawy zwiększają punktualność usługi, a tym samym satysfakcję klientów. To tylko niektóre przykłady działań, dzięki którym lokalne firmy współpracujące z nami w różnych krajach zwiększyły swoje przychody w 2022 r. o 3 miliardy euro. Funkcja podwójnych zamówień również ma ogromny potencjał, aby nasi partnerzy zwiększali częstotliwość zamówień i docierali do nowych klientów – dodaje Agata Polityło.

W pierwszym półroczu 2024 roku Wolt rozpoczął działalność w 6 kolejnych miastach. Obecnie z usług firmy można już korzystać w Białymstoku, Bydgoszczy, Chorzowie, Częstochowie, Gdańsku, Gdyni, Katowicach, Konstancinie Jeziornej, Krakowie, Lublinie, Łodzi, Olsztynie, Piasecznie, Poznaniu, Rzeszowie, Sosnowcu, Szczecinie, Toruniu, Warszawie i Wrocławiu. Firma planuje kolejne lokalizacje jeszcze w tym roku.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments