epoint

W 2024 roku French Touch La Belle Vie! świętuje swoją jubileuszową, 10. edycję.

„W ciągu ostatnich 10 lat pracowaliśmy nad tym, by zbudować silną, rozpoznawalną i prestiżową markę: Przygotowaliśmy wyjątkową, widowiskową Galę French Touch La Belle Vie!, stanowiącą ucztę muzyczno-taneczną z czołowymi gwiazdami polskiej i francuskiej
sceny artystycznej.  Wspólnie z partnerami French Touch zaplanowaliśmy ogólnopolską akcję handlową, w ramach której konsumenci mają szansę na wypróbowanie wyselekcjonowanych francuskich produktów. Co roku przeprowadzamy intensywną, zasięgową kampanię medialną, dzięki której docieramy z ideą naszego projektu do milionów Polaków” – wskazali organizatorzy podczas konferencji zapowiadającej jubileuszową edycję.

Gala French Touch La Belle Vie! to główny filar i esencja całego projektu. Co roku widowisko, które odbywa się Teatrze Wielkim Operze Narodowej w Warszawie, odbywa się przy pełnej publiczności, a bilety wyprzedają się na wiele tygodni przed samym wydarzeniem. Podczas Gali uczestnicy mają okazję zobaczyć i posłuchać wybitnych artystów z Polski i Francji, którzy przez wiele miesięcy przygotowują się do tego niezwykłego wieczoru. French Touch La Belle Vie! to gala pełna muzyki, tańca, rozmachu, uśmiechu i niezapomnianych emocji. To czerpiąca ze wszystkiego co najlepsze we Francji muzyczno taneczna uczta dla wszystkich zmysłów, która udowadnia, że życie
jest sztuką!

French Touch to również ogólnopolska akcja handlowa jest realizowana w październiku w sieciach dystrybucji produktów food i non-food. W 2024 roku akcja będzie trwała od 17 do 23 października i weźmie w niej udział ponad 3500 tys. punktów sprzedaży, w sieci sklepów Biedronka. Wśród partnerów akcji handlowe 2024 znajdują się takie marki, jak: Président, czy Bonduelle.

 

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments