epoint

W dobie pracy hybrydowej sztuczna inteligencja odgrywa kluczową rolę w poprawie efektywności i poziomu satysfakcji pracowników oraz klientów. Najnowsze aktualizacje w pakiecie Webex Suite od Cisco dostosowują się do dynamicznych wymagań współczesnych miejsc pracy, oferując elastyczność oraz wszechstronność w zakresie komunikacji i współpracy.

Webex Suite to zestaw nowoczesnych narzędzi wspieranych przez sztuczną inteligencję, takich jak asystent AI, opracowanych z myślą o współczesnym środowisku pracy. Jest on oparty na zaawansowanej platformie Cisco Webex, która jest bezpieczna, zgodna z przepisami i łatwa w zarządzaniu. Webex Suite współpracuje z różnymi urządzeniami, co oznacza, że można korzystać z tych narzędzi na wielu platformach i urządzeniach bez problemów technicznych. Dzięki doświadczeniu Cisco w zakresie bezpieczeństwa i sieci użytkownicy mogą być pewni, że ich komunikacja jest chroniona.

Większa efektywność dzięki AI

Jedną z najbardziej oczekiwanych funkcji jest wprowadzenie Asystenta AI dla Webex Suite, który generuje podsumowania rozmów w aplikacji Webex. To innowacyjne narzędzie ma na celu usprawnienie procesów po rozmowach, dostarczając podsumowania, notatki oraz listę zadań, a także pomaga w tłumaczeniu i edytowaniu wiadomości, co prowadzi do większej efektywności i produktywności użytkowników.

 

Najnowsze innowacje w Webex Suite są dla tych, którzy poszukują wszechstronnego i elastycznego rozwiązania do współpracy, które zwiększy bezpieczeństwo, niezawodność i innowacyjność organizacji. Webex Suite wyznacza nowe standardy w dziedzinie współpracy i komunikacji, odpowiadając na rosnące potrzeby współczesnych miejsc pracy. Dzięki integracji zaawansowanej sztucznej inteligencji, elastycznym rozwiązaniom sieciowym oraz innowacyjnym funkcjom Cisco nieustannie dąży do zapewnienia najwyższej jakości doświadczeń dla użytkowników na całym świecie – powiedział Manu Parhar, dyrektor ds. produktu w Cisco Webex.

Spersonalizowana komunikacja wideo

Teraz w pełni zintegrowane z aplikacją Webex – Video Messaging zasilane przez Vidcast upraszcza proces tworzenia i organizowania wiadomości wideo. Nowością są również Vidcast Pages, które pozwolą użytkownikom na projektowanie spersonalizowanych stron dostosowanych do specyficznych potrzeb konkretnych zespołów, działów lub klientów.

Vidcast umożliwia dodawanie różnych filmów i playlist, które są dostosowane do zainteresowań i wymagań użytkowników. Pozwala również na skuteczne selekcjonowanie treści, zarówno edukacyjnych, jak i rozrywkowych, co umożliwia tworzenie bardziej ukierunkowanego i angażującego doświadczenia użytkownika.

Niezawodna i bezpieczna łączność

Niezależnie od przedsiębiorstwa i branży istnieje potrzeba dbania o wysoki poziom bezpieczeństwa pracowników, klientów i partnerów biznesowych. Stąd konieczność połączeń sieciowych, które będą spełniały podstawowe normy, takie jak prywatność, bezpieczeństwo i niskie opóźnienie przesyłu informacji. Dzięki Webex Edge Connect klienci otrzymują jakość, niezawodność i bezpieczeństwo zapewnione przez połączenie peeringowe z włączonym QoS, łączące lokalizację klienta z platformą Webex.

Kolejnym krokiem w stronę rozwoju aplikacji Webex jest współpraca z Megaport, który dysponuje jednymi z największych centrów danych, oraz globalne, niezależne od chmury, programowalne sieci middle-mile. Globalna usługa Network as a Service firmy Megaport oferuje prywatne, skalowalne i elastyczne połączenia na żądanie przez ponad 100 operatorów centrów danych, do ponad 800 centrów danych i ponad 280 punktów dostępu do chmury. Wszystko to jest konfigurowane i udostępniane w przeciągu kilku minut.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments