epoint

Od października rusza sprzedaż innowacyjnego ubezpieczenia komunikacyjnego Redclick. Klienci będą mogli kupić i zarządzać swoim ubezpieczeniem w jednym miejscu za pomocą aplikacji lub przez stronę internetową.

„Misją Redclicka jest oferowanie produktów o doskonałym stosunku jakości do ceny przy
jednoczesnej oszczędności czasu naszych klientów. W rzeczywistości będą oni mogli szybko i łatwo uzyskać dostęp do swoich ubezpieczeń za pomocą jednego kliknięcia i dostosować rozwiązanie do swoich potrzeb w danym momencie – mówi Giacomo Trovato, CEO Genertel.

Genertel, spółka z Grupy Generali, wchodzi na polski rynek z ofertą ubezpieczeniową Redclick dedykowaną właścicielom samochodów osobowych, motocykli i pojazdów dostawczych. Wartością oferowanej usługi jest możliwość zakupu ubezpieczenia za pośrednictwem strony internetowej www.redclick.pl i zarządzania nim poprzez aplikację mobilną, w prosty i w pełni spersonalizowany sposób.

Ponadto, za pośrednictwem aplikacji użytkownicy mogą również odnowić polisę, zgłosić szkodę, śledzić procedurę likwidacji szkód i wezwać pomoc drogową. Redclick oferuje również ubezpieczenie NNW, które obejmuje rozszerzoną ochronę w przypadku prowadzenia innych pojazdów niepodlegających obowiązkowemu ubezpieczeniu OC (rowery, hulajnogi).

 

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments